w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

???hitman 2: opblazen van muur [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : ???hitman 2: opblazen van muur

R-kan
11 november 2002, 19:33
kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe ik nou die verdomde muur in het leven "tubeway torpedo" op moet blazen want het lukt me maar niet, als ik de mini-bom op het juiste plek drop dan ontplofte nog voordat ik op de remote control heb gedrukt en blaas ik me zelf dus op.... ???

W/lly
12 november 2002, 11:47
Dat had ik ook in het begin...........
Je loopt naar de muur toe totdat er vervolgens onderin komt te staan bij INFO: close enough to the wall for the mini-bomb.. Dan laat je hem daar op de grond vallen.
Je neemt afstand en blaast de muur op met de remote control.
Suc6 ermee.
Dit spel is trouwens helemaal tha bomb wat een gaaf spelletje... Ik zit nu trouwens ook vast bij Hidden Valley ik kan de ingang niet vinden :(
Mzzls

TigerClaw
26 december 2003, 23:14
ja heel leuk maar dit spel is echt saai. ik heb het op de pc gespeeld en ik had bijna 4 levels in een half uur uitgespeeld.

-NiGhTmArE-
26 december 2003, 23:39
dragonfighter, het is de bedoeling dat je hun vraag beantwoord en niet zegt dat je het spel niet leuk vindt :huh:

TigerClaw
26 december 2003, 23:51
ik wou alleen kijken of ik nog kan replyen op hele oude topics. sorry daarvoor.

-Jesse-
27 december 2003, 03:04
BUMP!

Schop geen topics omhoog #$%$#% <_<

SittingDuck
27 december 2003, 15:39
moet ik nu elke thread waar niet meer op wordt gereageert op slot gooien? Volgens mij wel, schijnt nogal moeilijk te zijn om daar serieuze reacties neer te zetten

*zucht*

*slotje*