w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Beste Xbox Game op dit moment en in de future.... [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Beste Xbox Game op dit moment en in de future....

Jos
27 juli 2002, 16:15
Ik ben op dit moment echt verslaafd aan DOA3. In de nabije toekomst ga ik voor The Elder Scrolls 3: Morrowind en daarna staan Vexx en Star Wars: Knights Of The Old Republic hoog op mijn lijstje. Welke game vinden jullie nu de beste en welke in de (nabije) toekomst?

greetz Jos

SittingDuck
28 juli 2002, 11:25
Is er eigenlijk al meer info over Operation Flashpoint? Heb al gehoord dat er meer actie in het spel zou komen, omdat de console gamer nou op juist meer actie wil (ohja?).. en dat voorspelt niet veel goeds..

SittingDuck
29 juli 2002, 20:49
Dit forum is ook niet zo'n klein beetje dood... ;D

Jos
29 juli 2002, 20:52
Neeh idd... Maar dat komt nog wel denk ik... Ooit...

SittingDuck
29 juli 2002, 21:05
ooit ja.. Xbox community is nog niet zo groot in nederland.. Is wel jammer.. nu zal dat internet ook nog wel moeten wachten hier..

Jos
29 juli 2002, 21:25
Dat denk ik niet hoor. Maar als daar iets over bekend is zul je dat op de ND kunnen lezen. In Amerika is de Xbox echt hot aan het worden en stijgt de populairiteit van deze console echt enorm. Dus een afgang als de DC zal het gelukkig niet worden, want dat verdient hij ook niet...

SittingDuck
30 juli 2002, 11:45
Ik denk ook niet dat de Xbox een afgang ala DC krijgt.. Microsoft zal dat wel voorkomen. En met die nieuwe actie van hun (bij aankoop van 'n Xbox en 1 Xbox game, 'n gratis game erbij) zullen er wel meer Xboxjes verkocht worden..

Jos
30 juli 2002, 16:38
Die actie is toch alleen bij Free record Shop?

SittingDuck
30 juli 2002, 17:31
niet alleen.. ik heb hier zo'n kaart die je bij bart smit, free record shop, intertoys, Discovery, Games & zo, Replay Videogames BV en Toys R Us..

Ik heb alleen geen idee waar Eplaza, Discovery, Games & Zo en Replay zitten.. En ook de meeste zelfstandige gameshops doen mee (op een enkele na) moet je ff aan de balie of kassa vragen ofzoiets..

Die bon kreeg ik trouwens bij de nieuwe PU..

Jos
30 juli 2002, 19:46
Die moet ik nog halen....
Discovery zit in Rotterdam, E PLaza in Dordrecht en Rotterdam. Games & Zo en Replay weet ik niet....

Peter_Pan
30 juli 2002, 21:39
Hi , Jos

Vindt op het moment Enclave voor mij persoonlijk het beste spel.
Mijn verlanglijstje voor dit jaar is noch deze games : :o

Barbarian
Buffy The Vampire Slayer
Baldur's Gate
The Thing
Blade 2
Elder Scrolls 3: Morrowind
Toejam & Earl
Lords of the Rings
Vexx
Silent Hill 2
Indiana Jones
Blinx
Spinter Cell
Brute Force
Harry Potter
Black & White
Malice
Ty The Tasmanian Tiger
Bloodrayne
Galleon
Phantasie Star Online ,deze hoop ik deze jaar noch te spelen op X Box Live. Heb hem in de tijd op Dreamcast (online) gespeeld en ik mis hem heel hard.

Bye
p.s.: hoe krijg ik mijn avatar eigenlijk ingelogd ???

Jos
30 juli 2002, 21:45
Die avatar kun je krijgen door op Profiel te klikken. rechts boven aan het begin scherm. Dan wijst alles zich vanzelf denk ik.

Van Phantasie Star Online weet ik niet of dat lekker zal spelen. Aangezien er nog niet bekend is of er een server in Nederland komt te staan, neem aan van niet want de Xbox Community is op dit moment nog niet zo groot. Je zal dan dus waarschijnlijk met een Engelse server moeten spelen, wat toch wel iets van de snelheid af neemt neem ik aan.

Peter_Pan
30 juli 2002, 22:14
Hi Jos,

Bedankt om mij te helpen, maar ik heb al geprobeerd in profiel ,maar krijg er niks van terecht :'( Nu ja zal zich met de tijd wel uitwijzen (hoop ik)

Wat PSO betreft :
Ik persoonlijk zal wel blij zijn op de X Box Live met al die vernieuwingen die hij zal ondergaan online ,maar je kan gelijk hebben dat we misschien voorlopig met een buitenlandse server moeten stellen (ik geloof dat het in de tijd met Dreamcast ook zo was, ben niet meer helemaal zeker) maar dat hij dan trager zal gaan geloof ik niet ,zeker niet met breedband.

Bye ;)

Jos
30 juli 2002, 22:31
Das ook een probleem, breedband... Want slechts 20% van NL heeft dat. Ik niet, bij ons hebben ze geeneens kabel of ADSL....

Peter_Pan
30 juli 2002, 22:54
Hi Jos,

Hmmm sorry, heb daar niet aan gedacht dat Nederland zo weinig bekabeld is (wist ik eigenlijk niet) :o Ben van België en bij ons is dat zo normaal dat iedereen bijna kabel of ADSL heeft. Hoop dat dit vlug verandert in de nabije toekomst bij jullie want vindt over het algemeen Nederlanders veel leuker om mee online te spelen als Belgen :) ( ervaring op de Dreamcast)

Bye ;)

Jos
30 juli 2002, 23:02
Ja, Hollanders zijn beter he.... :P
Nee, just kiddin' hoor.
Het is idd erg jammer dat NL zo achter loopt op dit gebied... Ik woon dan ook niet in zo'n grote dorp (17.000 inwoners) maar ik kan hier dus alleen met de telefoon inbellen. Ik geloof dat remco hetzelfde probleem heeft.
Ik heb helaas nog geen Dreamcast, ben nog wel van plan om er eentje te kopen. Waarom kun je dat spel nu eigenlijk niet meer op je DC spelen eigenlijk?

Peter_Pan
30 juli 2002, 23:31
Hi Jos

Speel PSO niet meer op mijn DC ,gewoon omdat ik hem in de tijd weg gedaan heb met de komst van de Xbox & Game Cube. Ik was op deze beide consoles te hard gefixeerd ;En na 10 maanden online spelen kwam er wel een soort PSO moeheid op. Ook het cheaten werd op het laatste een fameuze plaag (vele spelers vonden het leuk om zich het spelen te verzuren van andere spelers die met cheats te killen, vele spelers haakten dan ook af),alhoewel ik ook cheate maar alleen in de goede zin om andere te helpen. En ook werd er aangekondigd dat hij op de Game Cube & Xbox zou verschijnen met een fameuze nieuwe upgrade. En nu begin ik PSO zeer erg te missen en zal blij zijn dat hij er eindelijk komt ;D

Bye ;)
p.s.: Shit ,krijg mijn avatar noch altijd niet ingeladen, voel mij hier zo naakt :-X

Jos
30 juli 2002, 23:36
Als je me je password en de url van het plaatje even stuurt(naar jos@gamevillage.nl) (moet 100 breed zijn en 120 lang) dan zal ik het even voor je doen. Daarna kun je je wachtwoord weer veranderen.

Peter_Pan
31 juli 2002, 00:29
JOEPIE :D
THX Jos, nu voel ik mij er helemaal bij ::)
Vindt hem noch vele beter als de mijne :o

thx,thx,thx,thx,thx,thx,thx,thx,thx,thx,thx,thx,th x,thx

SittingDuck
31 juli 2002, 00:37
Eplaza in Dordrecht en Rotterdam? Is wel beetje ver weg dan voor mij.. ik haal 'm wel bij intertoys ofzo.. die is 't dichtste bij..

En jullie belgen hebben geluk met internet.. Altijd lekker snel..

Jos
31 juli 2002, 00:41
Ik zou de ND maar ffies checken! 199 euro voor een xbox bij de Media MArkt. En meestal zijn zij een beetje de trendsetters, dus ik zou nog heel even wachten met het aanschaffen van de Xbox.

Greetz Jos

PS: Peter Pan, you're welcome!

Peter_Pan
31 juli 2002, 01:22
Hi

Heb hier een beetje alles op het forum doorgelezen en moet zeggen dat hier wel toffe gasten op zitten, behalve één persoon een zekere OZ ,is geen gemakkelijke jongen (beetje Anti alles) :-X
Hij vindt ook geen moeilijk spel op de Game Cube, dan moet hij maar een Xbox kopen en Enclave spelen dan zal hij wel weten wat een moeilijk spel dat is :-/

Bye ;)
p.s.: mag je hier ook een onderwerp beginnen, of mag een lid dat niet ?

Jos
31 juli 2002, 01:31
Uiteraard mag je een topic(forum taal voor onderwerp) starten. Over OZ kan ik uren lullen, lol... Ik heb hem al eens uitgedaagt om een spel dan eens uit te spelen maar daar reageert hij dan niet op he... En als je op het Game Cube forum kijkt dan zul je zien dat hij vast zit met een spel dat hij nog slechts 2 dagen heeft, dus ver kan hij daarin nog niet zijn... ;D

Heb jij Enclave trouwens? Het lijk mij wel een bruut spel, maar ik heb al een shooter (Halo) en wil eigenlijk een beetje in elke catergorie een game hebben(dus geen 2 RPG's, wat al niet meer gaat lukken aangezien ik Morrowind en Star Wars Knights of The Old Republic wil hebben). Want die spellen vind ik nog steeds best wel duur, zeker als je het naar guldens om gaat rekenen(150 piek!). En ik verwacht niet dat ik over een jaar meer dan 10 spellen zal hebben(heb er nu 5) als ze een beetje constant van prijs blijven.

Peter_Pan
31 juli 2002, 01:48
Hi Jos

Ja ik heb Enclave :), hij doet mij ergens aan Halo denken, alhoewel hij in de middeleeuwen afspeelt. Het is een actie, avonturen spel met RPG elementen in verwerkt , hij is gewoonweg fantastisch maar vreselijk moeilijk en heeft maar één save point per level ,dit is wel een groot nadeel en denk dat vele hem daarom niet uitspelen >:( heb wel een cheat om niet meer gekild te worden maar die zal ik maar echt gaan gebruiken tot ik werkelijk zo gefrustreerd vast zit ,dat de lol er af gaat :P

Bye ;)

Mercenary
31 juli 2002, 10:42
199 voor de xbox? je zal de NGC wel bedoelen.
We zijn een beetje offtopic.

Jos
31 juli 2002, 11:51
Nee, ik bedoel wel degelijk de Xbox.

Mercenary
1 augustus 2002, 18:31
Je hebt gelijk, ik zag de advertentie van Mediamarkt.
Misschien moet ik er toch maar 1 gaan halen...

Jos
1 augustus 2002, 21:37
Ik zou het zeker doen als ik jou was. En als game kun je denk ik het beste Halo erbij halen. Hij is zooooo mooi!
Als je niet echt van shooters houd dan zou ik voor JSRF gaan. Ook een geweldige game!

SittingDuck
2 augustus 2002, 18:02
199 euro? M'n ouders gaan toch binnenkort naar die media markt.. gratis vervoer ;D

Jos
2 augustus 2002, 21:39
Het is een actie die alleen bij de MM in Den Haag geld he... Ik weet trouwens niet hoelang deze actie geld. Anders moet je even naar de MM in DH bellen of die actie nog geld.

SittingDuck
3 augustus 2002, 18:56
Shit.. waarom alleen in den haag? kan ik zeker helemaal naar Den Haag gaan.. met de trein..

Jos
4 augustus 2002, 00:14
Ja, is een openings actie....

SittingDuck
4 augustus 2002, 14:36
Shit.. tot wanneer is die actie? Het is wel 'n uur rijden naar Den Haag.. En ik zal wel met de trein moeten.. straks sta ik daar aan 't eind v.d. maand in die winkel.. is die aktie al voorbij..

SittingDuck
4 augustus 2002, 15:56
Ik heb net ff Media Markt Den Haag gemaild.. die actie is al over, die actie was maar voor 'n week, of zo lang de voorraad strekt.. en die voorraad is nu uitverkocht. Dus de volgende lading Xboxen die MM Den Haag binnen zal krijgen wordt weer voor de normale €299,- verkocht :(

Luxio_12
5 augustus 2002, 11:56
Hay

Ja das nou jammer :'(

Groeten Luxio

Mazllll

SittingDuck
5 augustus 2002, 17:53
zeker jammer.. en Microsoft gaat de prijs voorlopig nog niet verlagen, heb ik van mensen gehoord :-/

Niet zo gek trouwens ze maakten al verlies op de Xbox zelf toen dat ding nog ruim 1000 piek kostte..

Blight
5 augustus 2002, 18:15
Wat willen ze nou er eigenlijk tegen doen, dat verlies???

Greetz Blight

Luxio_12
5 augustus 2002, 18:44
Jah

Het is erg jammer Dat het geen blijvende actie was......
en inderdaat Microsoft is nie van plan het te verlage geloof ik :-/(niet zeker)

Groeten Luxio

Mazllll ;D

SittingDuck
5 augustus 2002, 18:44
Niks.. ze hebben expres die prijs zo laag gemaakt.. anders zou niemand die Xbox kopen.. De rest van het geld verdienen ze aan de games en andere dingen zoals die DVD afstandsbedieningwant je kan niet zonder die afstandsbediening 'n dvdtje op je Xbox kijken.. (tenminste, dat heb ik gehoord). En zo'n ding kost iets van €40,- Beetje erg duur voor 'n simpele afstandsbediening.. Aan dat soort dingen verdienen ze met meer dan 50% denk ik.. zo maken ze 't verlies op de Xbox goed.. volgens mij doet Nintendo en Sony dat ook.. Microsoft zal niet de enige zijn die dit trucje gebruikt..

Luxio_12
5 augustus 2002, 19:26
Jah

Das nou jammer voor 40 Euro das veel geld kun je bijna een game voor kopen!!!
En Dat aleen maar voor een afstands bediening

Groeten Luxio

Mazlll ;D

SittingDuck
5 augustus 2002, 19:36
Tsja... d'r is wel 'n site waar je 'm goedkoper kan krijgen www.xboxstore.nl ;D daar zijn veel games ook goedkoper..

Luxio_12
5 augustus 2002, 19:38
Hay :)

Das handig Bedankt voor de info. ;D :D

Groeten Luxio

Mazllll ;)

Jos
5 augustus 2002, 23:11
De afstandsbediening kost normaal 50 harde euros.... Maar dat dit duur is ---> das niet zo. Hebben jullie welleens een afstands bediening voor jullie tv moeten kopen omdat de oude kapot was? Die zijn nagenoeg dezelfde prijs. Maargoed, het blijft veel geld natuurlijk....

SittingDuck
6 augustus 2002, 18:07
Ja.. 'n beetje afstandsbediening (en dan heb ik 't over de originele, van hetzelfde merk als je tv) dan ben je al snel €40 kwijt

henk
3 september 2002, 19:52
ohja de games waar ik nou op zit te w8en zijn collen mac rally n project ego maar dan kan ik nog wel ff w8en maar ja tijd zat ohja n niet te vergeten battle field :D

SittingDuck
3 september 2002, 20:48
Ik zit te wachten op Operation Flashpoint ;D Er is gezegd dat die voor de Xbox uitkwam, zelfs op de Codemasters site. En dat is 'n betrouwbaar bedrijf. (en ze maken misschien wel de beste games..)

Elemental Power
19 november 2002, 13:53
srry voor het slotje: niewe regel, zie sluitregeling