w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

wat is een xbos [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : wat is een xbos

oscar
15 september 2002, 17:13
wat is een xbos (ik weet niet hoe je het spelt)

Arjan
16 september 2002, 15:28
Bedoel je een xbox? ???

ps2lover
16 september 2002, 18:09
ow wil je weten wat de xbox is
andere naam: billi's dikke doos
nou dat is een mislukt project
met weinig games
op een na allen kut spellen
een kut controler
een lelijk ontwerp dat lijkt op twee schoenen doozen naast elkaar
maar dan zwart geverfd

edwin1984
24 september 2002, 17:46
een x box is een console die verliesd op de markt!
alleen halo is goed..voor de rest jat die klootzak van een bill gates allemaal developers enzow!
oftewel dikke Flop!!!

Arjan
24 september 2002, 21:02
Zijn jullie nou allemaa dom of niet? Xbox is dus echt niet slecht... Gutegutegut. Triest hoor naam zegt het al: ps2lover. Daar valt dus niet mee te praten. Xbox is verreweg van mislukt en er komen betere games op uit dan voor de PS2 dus ik zal niet zeuren als ik jou was. Neem bijv. Splintercell niets voor niets genomineerd voor 4 awards op de E3 van dit jaar en o.a. het beste spel van de E3..

edwin1984
25 september 2002, 11:08
hahha zozo wel 1 spel ;D

GTA Vice City, Tekken4, Stuntman, NFS6, Time splitters 2, The Thing(ook X box) zijn toch zeker nie slecht he!
dus betere games die uitkomen dan de ps2! i don't think sow

sorry maar Halo is goed maar verder heeft de console nog nie t echt vette spellen!
daar kan niemand onderuit!!

Arjan
25 september 2002, 14:14
Als je een beetje op de hoogte bent in de game wereld weet je dat Time Splitters twee ook op de X uitkomt. En Tekken 4 beter dan DoA3? I don't think so... En NFS6 hahaha, zo heet hij helemaal niet sukkel. NFS Hot Pursuit 2 en die komt dus ook op de Xbox uit. Dat geld ook voor Stuntman trouwens. Dus alleen GTA Vice komt uit op de PS2 die niet op de X komt. En die is nog niet eens PS2 only ook. Hij komt ook voor de PC. En er zijn echt wel meer dan 1 goede games. Je hebt er duidelijk geen verstand van als je dat zegt.

25 september 2002, 15:58
Verwachte xbox games and more to come

Fellowship of the Ring
Conflict: Desert Storm
Hitman 2: Silent Assasin
Whacked!
TimeSplitters2
Blinx: The Time Sweeper
NBA 2K3

I rest my case :P :-X

thom
25 september 2002, 21:43
als je niet weet wat een xbox is ben je gewoon dom
maar hij is veel te groot en te lelijk
dus koop gewoon iets anders (zoals een NGC)
want die roelen en xbox suck en bill verliest per box zo'n 200 dollar maar wel shit dat ie rare heeft opgekocht
mzzl

Arjan
25 september 2002, 21:49
Wat boeit het de gamer nou wat voor'n verliezen Bill maakt op de Xbox? Toch juist mooi, is hij voor de consument gewoon goedkoop. Weet niet waarom je daar zo'n probleem van maakt. En de xbox mag dan wel groot zijn. Innerlijk is hier veeeel beter dan NGC en PS2.....

5 oktober 2002, 22:26
wat lullen jullie nouw arjan en ik hebben dik gellijk srry, maar wiilen jullie niet allemaal o het netwerk kan niet met die andere 2 K*T consoles XXXXXXXXXXXBBBBBBBOOOOOOOXXXXX IIIIII LLLLLLLOOOOOOOVVVVEEEEEEEEE YYYYYYOOOOOOOUuuu ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) ;) :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D >:( >:( :( :( :o :o 8) 8) ??? :-[ :P :'(

edwin1984
16 oktober 2002, 21:01
hey need for speed HP2 is need for speed 6 sukkel!! denk dan!! ? scheld je mij uit..sorry maar volgens mij ben jij een gefrustreerd pubertje die denkt alles beter ter weten tsss! en stuntman na x box die is exclusief op ps2..net zoals GTA VC!

edwin1984
16 oktober 2002, 21:03
owjah arjen! wie zegt dat Tekken 4 beter is als DOA3???
hmmm je hoort vast stemmetjes in je hoofd ;D

Arjan
16 oktober 2002, 22:16
Hahaha ik vind jullie echt zielig hoor. Enne ik ga uit van de Xbox versie van NFS Hot Persuit 2, de PS2 versie heet NFS6: Hot Persuit...

edwin1984
19 oktober 2002, 13:27
jonge wie is er nu zielig dan? jij bent diegene die lullig doed..ennuh NFS6 is NFS HP2!! da zijn allemaal dezelfde versies! dezelfde game, dezelfde cover! dus ga jij maar lopen zagen dat het een andere is tss...ennuh op de ps2 is het ook gwoon NFS6 aka nfs HP2...dus geef me een god damn gooed reason wrom da op de x box nix zo is

grtz

Arjan
19 oktober 2002, 14:50
Je bent blijkbaar niet goed op de hoogte....de xbox versie is door een hele andere developer gemaakt...

21 oktober 2002, 16:31
Ik heb zowel een PS2 als een XBOX en alle andere consoles heb ik in het verleden ook wel eens gehad of mee gespeeld.

Op alle apparaten zijn goede games. Op de PS2 op dit moment wat meer dan de XBOX maar dat gaat wel veranderen als rond kerst veel games uitkomen. Dat M$ inderdaad veel ontwikkel en gamesdevelopers heeft opgekocht zegt niet veel maar geeft wel aan dat we nog veel kunnen verwachten.

PS2 staat nog steeds bovenaan de lijst met geweldige titels maar voor games als HALO en Project Gotham staat bij mij ook een XBOX. Vandaag of morgen krijg ik nog een aantal nieuwe titels binnen (Colin Mcrae 3, Blinx enz) en dat ziet er ook veelbelovend uit. Laten we allemaal blij zijn dat er meerdere GOEIE consoles zijn, daardoor blijven ze steeds betere games maken. Het zou helemaal mooi zijn als de verschillende consoles gelinkt kunnen worden zodat je over internet met elkaar kan games of je nu een PS2 , GC of XBOX hebt.

Daarbij heeft de XBOX ook de mogelijkheid (met wat kleine aanpassingen) om een echt media monster te worden (DivX, MP3) en dan ook nog over een netwerk.

Hoe dan ook. Ze hebben allemaal hun pluspunten.....

gr, ...... Gamer (geen voorkeur)

edwin1984
21 oktober 2002, 20:48
nee arjen need for speed is need for speed....en ut word allemaal uitgegeven door EA..een andere developer hoeft geen andere game te betekenen

en ik heb mede een hekel omdat microsoft de machine gemaakt heeft...ze kopen of proberen zowat elke developer wel over te kopen en dat is gwoon klote! als ze het eerlijk speelden had ik meer respect voor die console!

maar zo heeft ieder zijn eigen smaak

edwin1984
21 oktober 2002, 20:54
nee arjen need for speed is need for speed....en ut word allemaal uitgegeven door EA..een andere developer hoeft geen andere game te betekenen

en ik heb mede een hekel omdat microsoft de machine gemaakt heeft...ze kopen of proberen zowat elke developer wel over te kopen en dat is gwoon klote! als ze het eerlijk speelden had ik meer respect voor die console!

maar zo heeft ieder zijn eigen smaak

Isaac
22 oktober 2002, 18:59
volgens mij is iedereen hier een klein beetje negetatief over de xbox ::)

Diablo
24 oktober 2002, 14:44
hey ps2lover waar slaat dat nou allemaal op >:(...iemand vraagt alleen wat een xbox is, dus niet of hij goed of slecht is,hij wil gewoon feiten wat het is (de xbox) en dus geen meningen.

xbox fan!!!
27 oktober 2002, 22:49
Xbox is de beste console ever!!!
En ps2 kan het bekijken!!!
Xbox gasten zijn bezig met het maken van een emulator waarop je ps2 spellen kan afspelen op de xbox!!!
Dus ik vind de xbox wel later voordeliger.
2 voor de prijs van 1!!!

peace!!!

edwin1984
9 november 2002, 11:48
haha dan heeft de x box eindelijk goede spellen want das slecht gesteld kwa games op de x box!
jah sorry ben ook nie echt positief overal over!
en de ps2 bekijkt het echt nie! die is en blijft nog wel FF koploper! majah iedereen speelt op zijn console die leuk is oke....

en als je denkt da de ps2 slecht word forget it! er zijn al heel veel toppers op en die komen er ook steeds bij!
dan heeft x box splintercell...mooi maar verder komen er amper wijze games op uit....

Shadow
13 november 2002, 15:05
Dit is de feit: x-box is de mooiste en de beste console ooit! Games zoals halo kan de gamecube en de playstation 2 echt niet aan tippen. je kan muziek op je harde schijf opslaan en als je een spelletje lekker afspelen.DE x-box heeft 1 van de beste video kaart(een geforce 3).En je kan binnen kort lekker online spelen( die pakket heet live).
Dus met de x-box gaat het hartstikke goed.En er komen steeds meer vette games.
grtzz Shadow

Mango
13 november 2002, 15:08
Xbox Sucks Bagge!!!! maarja.. ik zal nie meer ertussen komen... Ik hou mijn mening wel voorme... Maar ff dit moet eruit...

::)

De Xbox S*cks!!!

Arjan
13 november 2002, 15:11
Ej Edwin1984 je bent dus echt niet op de hoogte van de gameswereld. Hij is zeker door een andere developer gemaakt maar uitgegeven door EA, logisch natuurlijk want die hebben de licensies. Het zijn gewoon verschillende games...

Shadow
13 november 2002, 15:51
yo oscar wat ben je voor een debiel je moet toch kunnen weten wat een x-box is maar ja.
Oscar de mooiste console en de beste is de x-box .
HALO IS DE MOOISTE EN DE BESTE GAME TOT NU:
http://www.bbc.co.uk/arts/news_comment/weekinfocus/images/halo.jpg

Sun_Zize
14 november 2002, 12:24
Xbox Sucks Bagge!!!! maarja.. ik zal nie meer ertussen komen... Ik hou mijn mening wel voorme... Maar ff dit moet eruit...

::)

De Xbox S*cks!!!

mee eens

doe mij maar een game cube

daar heb je teminste nog wat aan

Brotherhood_Nod
14 november 2002, 16:18
HALO is echt een heeeeeeeeeeeeel mooi spel... en de besturing is ook zo onder de knie

ik snap niet wat er nou mis is met de XBOX tis een hartstikke coole console :-/

ssjdaniel
14 november 2002, 17:23
XBOX IS T MOOISTE OOIT GEMAAKT :D :D :D

Arjan
14 november 2002, 17:34
Zeker weten! :)

SittingDuck
19 november 2002, 20:43
Slotje op deze thread..

niet mee eens?
Laat 't me ff weten.. met 'n goeie reden waarom je het er niet mee eens bent, dan haal ik het slot er weer af. En als je begint te schelden, of op een andere manier de regels van GV overtreedt dan blijft de thread op slot.