w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

xbox rocks the house !!! [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : xbox rocks the house !!!

ssjdaniel
9 november 2002, 20:59
De xbox is de machtigste en beste console ooit gebouwd de beste en mooiste spellen komen daarom ook alleen maar uit op de xbox dan kun je wel zeggen de xbox heeft maar 1 goed spel Halo nou t is wel t beste spel van de xbox maar er zijn zovele andere toppers gewoon teveel om op te noemen :D
Microsoft zal altijd boven de andere uitsteken en ik weet zeker dat over 1 jaar de XBOX de nog enige goede game console op de markt is.

In de eerste 4 maanden van 2003 zullen er zoveel goede titels uitkomen da de ps2+gamecube daar niet eens tegen op kunnen met al hun zielige spelletjes

Microsoft gaat na alle verwachting zelfs Nintendo opkopen :) Een nadeel komen al die saaie gamecube spellen op de xbox Saaaaaaaaaai!!!

Na ja kort om de xbox zal gewoon de wereld overnemen..... 8)

Dan nu nog een stukje om al dat gezeik over de XBOX weg tekrijgen!!!.
Iedereen loopt maar op die contoller te mopperen nou ik heb er geen last van en als je toch zulke kleine handen hebt koop je toch gewoon de japanse controller (s) Ik vind nu ik de controller van de XBOX gewent ben die van de playstasion alleen maar klein en rot in je hand zitten dit geld ook voor de gamecube!!!
En dan nog wat: Heb je t over de xbox komt iedereen weer: Oh tjonge hij is wel groot! Nou weet je wat ik dan zeg `t gaat om de binnenkant maar wat erin zit waar die kast toe is staat is tjonge dat is gewoon niet normaal gewoon al t mooie beeld dat die maakt en dan t geluid je zou bijna kunnen zeggen dat je in de hemel op aarde zit 8) En nou sorry hoor de gamecube is misschien klein maar dat komt ook omdat er haast niets in zit het is leuk om mee opvakantie tenemen en dan te spelen in de caravaan als t superslecht weer is. En tsja die oude PS2 daar begin ik maar helemaal niet over want die is zo ouderwets mijn overgroot oma speelde er als klijn kind mee. ;D

Na ja nou moet iedereen wel weten dat de xbox `t beste is. ;)

Greeeeeetz
ssjdaniel

Blight
10 november 2002, 12:08
Dream on.....

ssjdaniel
10 november 2002, 20:04
you tooooooooooooooo................... :)

ssjdaniel
12 november 2002, 18:50
En dan nog wat microsoft is aan t onderhandelen met ATARI misschien nemen ze dat bedrijf ook nog wel over!

Blight
12 november 2002, 19:55
Tsja, billie boy heeft genoeg geld, ja. Daarom koopt ie maar alles op, zodat er misschien nog een kleine winst kan worden uitgehaald :-/

Shadow
13 november 2002, 15:35
X-box rullesss gewooon eindelijk een console die fucking goeie games ;D kan maken zoals halo, en niet gaat stotteren of wat dan ook.

ssjdaniel
17 november 2002, 11:17
de xbox loopt ook tenminste nooit vast dat heb je wel veel bij andere consoles!!!

17 november 2002, 14:52
XBOX is nu de beste en zal niet verslagen worden door een consloe genaamd ''koterspellen maschine''[gamecube]
of door die speeldoos genaam ps2.Met zn oude grapisch. :)

NO WAY. En wat bertreft de games. gan naar www.xbox.com
A

Shadow
17 november 2002, 18:32
Ik heb ps2 gehad bij mij liep ie vett vaak vast, ik heb nu x-box en hij is nog geen één keer vast blijven lopen. ;)

Sun_Zize
18 november 2002, 15:54
dus dat betekend dat jij niet met de ps2 om kan gaan
de ga je maar de xdoos halen...

ssjdaniel
19 november 2002, 19:39
onzin een ps2 is gewoon bejaard naar de schapen kijken is nog leuker ga weg met je domme praatjes!!!

SittingDuck
19 november 2002, 20:21
onzin een ps2 is gewoon bejaard naar de schapen kijken is nog leuker ga weg met je domme praatjes!!!

Hoe oud ben je?
Volgens mij ben je pas NA de PS2 geboren.. de PS2 is ouder dan de Xbox en NGC ja.. maar bejaard is ie zeker niet. Dan zou de Xbox ook bejaard zijn, alleen dan 'n jaartje minder bejaard, want welke winkel verkoopt nu nog 'n computer met 'n pentium 700? En er zit toch echt een Pentium 700nogwat Mhz in die zwarte doos.

Maar volgens mij zijn de reacties van andere zogenaamde "xbox fans" van 1 en dezelfde persoon.. kijk maar eens naar sommige reacties in deze thread.. toch wel erg toevallig dat sommige mensen dezelfde spelfouten maken als ssjdaniel...

::)

smashbrotherchamp
19 november 2002, 21:50
LUL NIET JOH EEN XBOX ZUIGT AAN ALLE KANTEN
HALO IS HET BESTE SPEL EN DAT ZUIGT NOG

ZE HEBBEN NIET EENS MINI DISCS EN DE MARIO SPELLEN VERKOPEN BETER DAN DIE GARE ONZINNIGE LELIJKE SPELLEN VAN DIE GARE XBOX

MIJN VRIEND HAD EEN XBOX EN WE KONDEN NIET EENS EEN DVD AFSPELEN EN DAT NOEMT X-BOX GOED

GAMECUBE RULES EN PS2 GAAT TOCH BINNEKORT FAILIET OMDAT ER ALWEER EEN PS3 IN DE MAAK IS

smashbrotherchamp
19 november 2002, 21:51
ze kunnen beter de xbox forum in de prullebak doen want zalle topics zijn gesloten en er is nog niks goeds over de xbox gezegd

SittingDuck
19 november 2002, 22:15
achja.. dat heb je als er alleen maar mensen lopen te schelden enzo. Als iemand een onderwerp met een scheldwoord erin heeft, dan haal ik 'm weg. simpel

Sinds wanneer slikt de NGC MiniDiscs dan? Ik heb een minidisc speler, maar die MD's slikt de NGC niet... :P

maar wat is het voordeel van die kleine cd'tjes dan? Je krijgt ze in een standaard DVD doosje, dus ruimte bespaart het niet in vergelijking met PS2 en Xbox games en er kan minder op zo'n cd'tje dan op de discs van Xbox en PS2.. het is alleen een bijna niet te omzeilen kopieerbeveiliging, probeer maar eens een normaal cdr'tje of cdrw'tje in zo'n NGC te douwen

En PS2 KAN niet failliet gaan, je weet nog niet eens wat het woord betekend volgens mij.. PS2 is alleen 'n merknaam, en merknamen kunnen niet failliet gaan. Sony zou failliet kunnen gaan.. maar dat gebeurt de komende 100 jaar nog niet denk ik

sander_en_joos
20 november 2002, 09:11
De xbox is de machtigste en beste console ooit gebouwd de beste en mooiste spellen komen daarom ook alleen maar uit op de xbox dan kun je wel zeggen de xbox heeft maar 1 goed spel Halo nou t is wel t beste spel van de xbox maar er zijn zovele andere toppers gewoon teveel om op te noemen :D
Microsoft zal altijd boven de andere uitsteken en ik weet zeker dat over 1 jaar de XBOX de nog enige goede game console op de markt is.

In de eerste 4 maanden van 2003 zullen er zoveel goede titels uitkomen da de ps2+gamecube daar niet eens tegen op kunnen met al hun zielige spelletjes

Microsoft gaat na alle verwachting zelfs Nintendo opkopen :) Een nadeel komen al die saaie gamecube spellen op de xbox Saaaaaaaaaai!!!

Na ja kort om de xbox zal gewoon de wereld overnemen..... 8)

Dan nu nog een stukje om al dat gezeik over de XBOX weg tekrijgen!!!.
Iedereen loopt maar op die contoller te mopperen nou ik heb er geen last van en als je toch zulke kleine handen hebt koop je toch gewoon de japanse controller (s) Ik vind nu ik de controller van de XBOX gewent ben die van de playstasion alleen maar klein en rot in je hand zitten dit geld ook voor de gamecube!!!
En dan nog wat: Heb je t over de xbox komt iedereen weer: Oh tjonge hij is wel groot! Nou weet je wat ik dan zeg `t gaat om de binnenkant maar wat erin zit waar die kast toe is staat is tjonge dat is gewoon niet normaal gewoon al t mooie beeld dat die maakt en dan t geluid je zou bijna kunnen zeggen dat je in de hemel op aarde zit 8) En nou sorry hoor de gamecube is misschien klein maar dat komt ook omdat er haast niets in zit het is leuk om mee opvakantie tenemen en dan te spelen in de caravaan als t superslecht weer is. En tsja die oude PS2 daar begin ik maar helemaal niet over want die is zo ouderwets mijn overgroot oma speelde er als klijn kind mee. ;D

Na ja nou moet iedereen wel weten dat de xbox `t beste is. ;)

Greeeeeetz
ssjdaniel

geloof je het zelf.

20 november 2002, 14:09
nou jij komt lekker uit de hoek, citaat en korte reactie!!!!!
Zo kom ik ook wel aan mijn aantal posts.

dream on

bomba
20 november 2002, 14:39
GA weg de xbox is gewoon beter dan iedereen jullie zijn gewoon jaloers dat de xbox veer beter is dan wat dan ook en wat ssj zegt klopt zeker wel xbox rocks the house en daar kunnen die andere gare conloles niet tegen op!!! :) :) :)

DUS ROT OP MEET JULLIE STOMME PRAATJES OVER DAT DE XBOX NIET GOED IS!!! >:( >:( >:(

XBOX IS HET BESTE WAT ER IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

bomba
20 november 2002, 14:39
GA weg de xbox is gewoon beter dan iedereen jullie zijn gewoon jaloers dat de xbox veer beter is dan wat dan ook en wat ssj zegt klopt zeker wel xbox rocks the house en daar kunnen die andere gare conloles niet tegen op!!! :) :) :)

DUS ROT OP MEET JULLIE STOMME PRAATJES OVER DAT DE XBOX NIET GOED IS!!! >:( >:( >:(

XBOX IS HET BESTE WAT ER IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

ssjdaniel
20 november 2002, 14:46
Een ding ik schrijf alleen berichten onder de naam ssjdaniel en al die andere berichten zijn van echte xbox fans dus HOUD JE MOND!!!