View Full Version : xbox GAAT WEG!!!!!!!!!
TASJA
8 november 2002, 19:40
bij de xbox is ut altijd al een probleem geweest om goeie controlers te makenm en prijzen zoals oscars in de wacht te slepen :-[
ik moet julie toch teleurstellen want xbox gaat WEG!
dat had ik gezien bij microsoft channel in den haag dus xbox gaat dood er worden geen spellen meer voor de console uitgebracht :'(
R.I.P : XBOX
Mango
8 november 2002, 22:11
Eindelijk.... JESSSS !!!!! Tha GAMECUBE STILL RULEZ THE WORLD !!! ;D
Scorpio_LME
8 november 2002, 22:21
Mee eens MANGO, GameCube RuleSZzzZzz..... ;)
Blight
8 november 2002, 22:36
Eindelijk.... JESSSS !!!!! Tha GAMECUBE STILL RULEZ THE WORLD !!! ;D
Nee maar wel oud... PS2 Rulezzzz... ( zelf heb ik de ps2 nie, maar wel gespeeld ... Heb nog de Ps One
Die onderste stond in het ps2 forum, Wat wil je nou :P ;)
Blight
8 november 2002, 22:43
En mensen, dit kan haast NIET waar zijn. Microsoft heeft net rareware opgekocht, dat hebben ze heus niet voor niks gedaan. Dat zou dan meteen weg gegooid geld zijn. Ik denk niet dat dit waar is :-/
yoochem
9 november 2002, 09:59
man dah geloof ik nou echt niet he, ik ben geen xbox fan nee absoluut niet maar dat de xbox nu al uit de stores verdwijnt nee man dat is grote bullshit weet je wel hoe erg rijk billie boy is? die kerel hep heus nog wel wat Xtra geld voor de xbox, man dat ding kan nauwelijks weg uit de stores!
ff anders gezegd, ik geloof je pas ALS JE ER BEWIJS VOOR HEBT. zoiets als een site waarop t staat bevestigd ofzo
edwin1984
9 november 2002, 11:37
idd dikke bulls shit! het mag wel want ben echt geen fan van microsoft maar dat die uit de winkels gaat is just a lie
je denkt toch niet dat t waar is wat er hier gelult wordt xbox rulez and gaygube sucks :)
ga toch weg man dat is allemaal BULLSHIT ben jij een Xbox hater of zo.
Xbox Rulez!!!!!
Shadow
13 november 2002, 14:55
x box zal nooit verdwijnen never!
Mango
13 november 2002, 14:58
Echt wel... !! Altijd :P
( Aaahh. eindelijk... een grote IETS gaat weg,... )
Shadow
13 november 2002, 15:08
:P
Brotherhood_Nod
14 november 2002, 16:21
ooit zal het verdwijnen maar de PS2 zal veel eerder weg zijn en het is gewoon ge*u* en b*llsh*t van dat de xbox weg gaat ;D ;D
volgens mij wil die gast gewoon dat we meer gamecubes kopen :-/
ssjdaniel
14 november 2002, 17:21
XBOX gaat helemaal niet weg ik heb alles na gezocht en niets gevonden alleen dat de ps2 nog tot volgend jaar october in productie is en dat niet meer gemaakt zal woorden!!! DUS :-X :-X :-X SMOEL DICHT
XBOX RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
Sun_Zize
15 november 2002, 19:35
En mensen, dit kan haast NIET waar zijn. Microsoft heeft net rareware opgekocht, dat hebben ze heus niet voor niks gedaan. Dat zou dan meteen weg gegooid geld zijn. Ik denk niet dat dit waar is :-/
ik den het ook niet ik heb ergens gelezen dat
de x box de cube in engeland al verslagen heefd
duss...
Blight
15 november 2002, 19:37
Ja, klopt, maar dat boeit me niet zo, i stick with the gamecube. Verkopen in andere landen boeien me niet :-/
In japan verkoopt de XBOX het slechtste, en hoe!!!
Sun_Zize
15 november 2002, 19:39
hoe? :)
de dreamcast is echt een flop he..
Blight
15 november 2002, 19:42
Ik heb dit van Cubezone gekopieerd
Hardwareverkopen in Japan, eerste getal is deze week (Tussen haakjes = Totaal in 2002):
PlayStation 2 - 39,200 (3,033,700)
GameBoy Advance 37,000 (2,119,600)
GameCube - 18,800 (870,000)
PS One - 2,580 (201,900)
XBox - 2,500 (270,300)
WonderSwan Crystal - 1,100 (99,600)
Sun_Zize
15 november 2002, 19:46
wonder swan cristal nooooiit van gehoord...
wat is het precies?
Blight
15 november 2002, 19:50
Weedik ook niet :-/
Sun_Zize
15 november 2002, 19:58
zou in europa uit zijn ?
dusss de xbox gaat niet weg
Roy
16 november 2002, 14:48
En hij gaat zeker niet weg net voor de sinterklaas en vooral kerstmis. De Xbox heeft gewoon veel te goeie games om zomaar weg te doen, dat kun je van de Cube niet zeggen met al die mario en andere blije zooi....
Sun_Zize
16 november 2002, 15:26
nou de xbox heefd mooie spellen wou je zeggen
x man 'joepie mama mag ik die hebben'
oh nee en dan loons en dan wil jij zeggen dat de cube
geen goeie spellen heefd je bent
niet wijs man
Shadow
16 november 2002, 19:02
x-box is gewooon vettt ik kan niet wachten tot x-box live komt lekker online met de x-box ;D
alung
17 november 2002, 20:23
DIKKE BULLSHIT ZEG JIJ ALLEMAAL JONGE >:(
Die xbox gaat volgend jaar nog online komen samen met die gamecube en ps2. Het gaat een battle worden in 2003 betta believe that nehs ;)
Maare als je slim bent koop je een xbox bouw je em om speel je ps1 en 2 games erop, dreamcast, snes alles piet ::). Dus praat maar verder wat je wilt over die xbox, maar zeg die onzin niet hier. >:(
Sun_Zize
17 november 2002, 20:31
dus als je hem om bouwd kun je spellen van andere concoles er op spelen ?
The C-man
17 november 2002, 21:52
Lang gaat-ie toch niet meer mee gaan. Ik snap eigenlijk niet waarom jullie't kopen. Het is gewoon weer een truc van Microsoft om NOG meer te verdienen. Het ligt er onderhand wel vingerdik op, al heeft niet iedereen het door, dat het enige wat MS probeert, is monopoly te creëren. En door die MS-zooi te blijven kopen, zullen ze er nog in slagen ook
Weirdboy
18 november 2002, 05:30
De WonderSwan is een GBA lookalike die iets krachtiger is dan de GBA zelf ,helaas niet in Europa te krijgen ,en er zijn niet veel spellen voor.
XboX weg ????? hahahahaha die onzin geloof je toch zelf niet he ?
Ik ben benieuwd naar de verkoop cijfers over een jaar of 2 a 3 ,dan kan je pas echt zeggen welke machine is geflopt.
Sony en Nintendo kunnen niet leven van in house development alleen en MS is hard op weg met alle belangrijke developers op te kopen ,en MS heeft wat dat betreft de langste adem (lees :meer geld).
Sun_Zize
18 november 2002, 15:52
Lang gaat-ie toch niet meer mee gaan. Ik snap eigenlijk niet waarom jullie't kopen. Het is gewoon weer een truc van Microsoft om NOG meer te verdienen. Het ligt er onderhand wel vingerdik op, al heeft niet iedereen het door, dat het enige wat MS probeert, is monopoly te creëren. En door die MS-zooi te blijven kopen, zullen ze er nog in slagen ook
klopt de billgates die prof jatter
heefd er momenteel bekend 56 miljard mee verdiend
beetje jatten en logich nadenken en hup 56 miljard
spice
18 november 2002, 19:27
Als je jezelf uitscheld vind ik het goed, maar doe dit NIET op GameVillage!
Dit bericht is verandert door:
SittingDuck
The C-man
18 november 2002, 22:43
alleen en MS is hard op weg met alle belangrijke developers op te kopen ,en MS heeft wat dat betreft de langste adem (lees :meer geld).
En jij vindt dat goed? ? ? ? ? Weet je wel goed wat dat betekent? Dat betekent dat op de duur de hele gameindustrie op MS gaat draaien? En dan krijg je:
a. enkel wat microsoft nog wilt
b. geen ambitieuze games meer, enkel dingen waar puur geld uit te kloppen valt
c. nieuwe, kleine softwarebedrijfjes gaan compleet overkop omdat ze gewoon niet meer opkunnen tegen MS
d. ms krijgt een monopoly in handen en kan elke prijs doorvoeren die ze maar willen. En een voorbeeldje van die prijs? Win XP, Flight Simulator, ... Sorry, maar als je dat GOED vindt, dan stel ik me toch wel enkele vragen bij je hoor...
Ik vind dit allesbehalve goed, en je zal me nog wel gelijk geven. help ms hun monopoly maar leuk uitbouwen... waarom niet? helpen we meteen het enige om zeep wat de gameindustrie in leven hield: concurrentie.
smashbrotherchamp
19 november 2002, 15:44
jongens in de hele benelux zijn maar 40.000 x-boxen verkocht en 500.000 ps 2
en wie zegt dat de x-box goed is?
microsoft moet doen waar ze goed in zijn
GOEDE PC´S MAKEN
SittingDuck
19 november 2002, 19:00
Sinds wanneer maakt M$ PC's? Ik heb zeker iets gemist ofzo ???
btw. deze thread zit al op de 3 pagina's grens. als iemand een vervolgthread wil maken, doe dat nu, maar alleen als je over het onderwerp door wilt gaan.
Elemental Power
19 november 2002, 19:03
MS maakt software.... geen PC's (en X-boxen of course :P)
Weirdboy
20 november 2002, 01:55
FF als anwoord op the C-man .
Als er maar 1 machine is waar iedereen op kan developen zal het nog wel meevallen ,als MS er dan een zooitje van maakt gaat iedereen weer terug naar de PC en dat wil MS niet.
Toch een mooie gedachten ,1 machine waarop je Nintendo ,Rare ,Sega ect kan spelen dat maakt het beter en niet slechter.
Dat monopoly gedrag zal dan wel meevallen ,want zelf MS weet dat slechte troep niet verkoopt.
sander_en_joos
20 november 2002, 09:10
bij de xbox is ut altijd al een probleem geweest om goeie controlers te makenm en prijzen zoals oscars in de wacht te slepen :-[
ik moet julie toch teleurstellen want xbox gaat WEG!
dat had ik gezien bij microsoft channel in den haag dus xbox gaat dood er worden geen spellen meer voor de console uitgebracht :'(
R.I.P : XBOX
dat is alleen maar beter dat de Xbox weggaat .http://www.mangadvd.nl/images/s16.gif
De gamecube is ook gewoon beter .http://www.mangadvd.nl/images/s16.gif
Xion
20 november 2002, 14:24
Microsoft SUCKS Bill Gates SUCKS EVER >:(
SittingDuck
20 november 2002, 17:28
Ik snap ook niet waar sommige mensen die gedachtes vandaan halen dat de xbox slecht zou zijn, alleen maar omdat ie door Microsoft is ontworpen.. M$ weet dat gamers veeeeel veeleisender zijn dan de gemiddelde PC gebruiker die alleen word, excel en IE gebruikt..
Verzopen kat
20 november 2002, 19:23
Ik vind niet dat je de xbox kan beoordelen op dat ie door microsoft is gemaakt. ik vind de controller van de xbox nog altijd beter dan de controller van de psx/2 (nr 1 natuurlijk de controller van de cube!). alleen zitie wat vreemd in elkaar. misschien komt dat omdat ms niet zoveel van consoles afweet... laat hen nou maar es een stabiele windowsversie uitvinden... misschien moet er eens een mac-system komen ofzo, zou macintosh een betere controller kunnen maken???
SittingDuck
20 november 2002, 19:32
Ik vind niet dat je de xbox kan beoordelen op dat ie door microsoft is gemaakt. ik vind de controller van de xbox nog altijd beter dan de controller van de psx/2 (nr 1 natuurlijk de controller van de cube!). alleen zitie wat vreemd in elkaar. misschien komt dat omdat ms niet zoveel van consoles afweet... laat hen nou maar es een stabiele windowsversie uitvinden... misschien moet er eens een mac-system komen ofzo, zou macintosh een betere controller kunnen maken???
Denk niet dat Apple een betere controller zou kunnen maken. Zij hebben geen ervaring met controllers, microsoft maakt al 'n tijdje controllers, stuurtjes en joysticks. Maar ik vind dat de Xbox controller niet eens zo vreemd in elkaar zit, alleen die witte en dat zwarte knopje zitten een beetje onhandig.
Is windows 2000 dan niet stabiel genoeg? ;D
Deze computer draait ook windows 2000, en die is in 3 maanden tijd 2 keer gecrashed, en dat kwam door 'n spel, niet eens door windows. En dat voor 'n ongekoelde computer met 'n klotemoederbord, 'n zwaar gedefragmenteerde HD, en 10 kilo stof..
TommyGun
20 november 2002, 20:22
eureka! een wonder ;D (yessssssssssssssss)
The C-man
20 november 2002, 21:12
FF als anwoord op the C-man .
Als er maar 1 machine is waar iedereen op kan developen zal het nog wel meevallen ,als MS er dan een zooitje van maakt gaat iedereen weer terug naar de PC en dat wil MS niet.
Toch een mooie gedachten ,1 machine waarop je Nintendo ,Rare ,Sega ect kan spelen dat maakt het beter en niet slechter.
Dat monopoly gedrag zal dan wel meevallen ,want zelf MS weet dat slechte troep niet verkoopt.
Je snapt het niet. Er is inderdaad niks mis met 1 console, maar het gaat erom dat Microsoft, als ze een monopoly verwerven, eender welke prijs kunnen vragen. Dit is een wet van de economie, namelijk de concurrentie. Als er geen concurrentie meer is, kan je als monopolyheerser vragen voor je product wat je wil, want iedereen zal het jouwe toch kopen, hoeveel het ook kost.
Slechte troep verkoopt niet? Als er totaal niets anders meer is, en je hebt de keuze tussen troep en niets, en je wilt absoluut gamen, dan wil ik nog wel eens zien voor wat je kiest. Slechte troep verkoopt alleen niet als er iets beters op de markt is.
En terugkeren naar de PC zal er niet meer inzitten, als alle developpers door MS onder de arm genomen worden. Je denkt toch niet dat MS alle softwarebedrijfjes onder hun naam laten terugkeren naar de PC, als de XBOX "heerst"?
Nee hoor, die XBOX is het slechtste wat ons is kunnen overkomen. Ik zeg niets over de kwaliteit, die is zeker in orde, maar sinds de XBOX er is, doet MS niets anders meer dan andere bedrijven opkopen, en dat is ABSOLUUT NIET GOED. En daar ben ik, als PC-gamer, niet over te spreken.
Shadow
21 november 2002, 11:07
bla bla bla bla bla..............
SittingDuck
21 november 2002, 18:01
Ik denk niet dat M$ snel een monopoly op de consolemarkt kan krijgen.. er zitten ook andere grote bedrijven op die markt, Sony en Nintendo kan je niet bepaald klein noemen.. En er zijn nog steeds veel meer PSX'jes en PS2'en verkocht dan Xboxen
sander_en_joos
21 november 2002, 19:33
eureka! een wonder ;D (yessssssssssssssss)
he tommy, nog een wonder, ik ben het met je eens
greetz
joos
SittingDuck
21 november 2002, 19:44
Ohjee.. dat was de "3 pagina's grens" *::)
als jullie door willen gaan, maak gerust 'n nieuwe thread
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.