w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

chips ??? backups ?? [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : chips ??? backups ??

gabberhead
26 november 2002, 23:23
beste gammers,

ik heb een X-box.
maar jullie hebben het de hele tijd over chips ??? en backups ??? wat is dat en wat kan ik daarmee?

en wat houdt dat X-box live in dan ??

En achter in mijn controller zitten 2 poortjes wat kan ik daar in ?

alvast bedankt

SittingDuck
27 november 2002, 18:26
De chips waar wij het over hebben zijn speciale chips, die je in moet bouwen (dat kun je zelf of laten doen) in je Xbox, zodat je gekopieerde games ("backups"), games uit andere regio's (de regio's zijn hetzelfde als bij DVD's, Amerika, Europa enz enz) dat betekend dat je een game die je bijv. in amerika koopt, dat je 'm dus niet op jouw xbox -die je in nederland of europa hebt gekocht- werkt. Dit is een soort beveiliging. Deze chips omzeilen die beveiliging, en je kan er cd-r en cd-rw's spelen, dus je gekopieerde cd's kan je dan ook op je xbox afspelen.

X-box Live! is het netwerk waarop je straks met je Xbox op internet kan spelen. Een soort van gamespy dus, alleen moet je hiervoor betalen. En je hebt breedband internet nodig (Kabel, ADSL)

die poortjes achterop je controller zijn voor de memorycards. die je kunt gebruiken om je savegames mee te nemen naar een vriend ofzo

ps.

bovenaan in dit forum staat een thread met de naam ---->Xbox ombouwen<-----, volgende keer als je dit soort vragen hebt kun je 'm in die thread stellen.