w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Wat is het mooiste aan XBOX? [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Wat is het mooiste aan XBOX?

16 september 2002, 22:30
Wat is de mooiste mogelijkheid van de XBOX volgens jullie?
Vertels eens wat je er allemaal mee kunt!

Ik heb zelf net 1 namelijk en weet er nog vrij weinig van:)

Mango
23 september 2002, 18:50
HET MOOISTE VAN XBOX IS NIX!!!!!!!!
DIE GROTE DING IS BAGGE!!!!!!!

geen gescheld op dit forum
SittingDuck

edwin1984
24 september 2002, 18:00
het mooiste zijn de specs en HALO(prima jatwerk Microsoft, PC bezitters willen nie alle vette games op een X dooz!)
verder ben ik er nie echt lofend over...maar de specs zijn heel goed!

edwin1984
3 oktober 2002, 19:44
ik heb er geen 1 en wil er ook geen 1!! die k*thoofden van microsoft kopen alles over omdat ze anders al helemaal verliezen met de console stijd...alleen halo is vet meer nie!

THZ
27 oktober 2002, 21:04
Mango zeker ook ps2 vriend nou ik zeg je dat ding is bagger. XBOX is gewoon the best daar kan niemand tegen op

THZ
27 oktober 2002, 21:05
XBOX heeft de beste graphics dus het is een goede keus

THZ
27 oktober 2002, 22:25
ZIJN HIER WEL GAMERS MET DE BESTE CONSOLE VAN DE WERELD DE XBOX DUS, WANT WAT IS IEDEREEN ER ZO NEGATIEF OVER, MICROSOFT WEET HEUS WEL WAT ZE DOEN DE BESTE CONSOLE MAKEN EN DAAR KAN NIEMAND TEGEN OP

28 oktober 2002, 10:51
vindt het ook wel een beetje belachelijk hoor, dat je op een xbox forum zit, er een vraag word gesteld over de xbox en meteen weer kereltjes zijn om de xbox af te kraken en de ps2 te promoten.
Ipv de kritiek is het ook wel eens leuk om echte info van dit forum af te halen.
Heb zelf nu 3 maanden een xbox en vind het aanbod van spellen echt wel voldoende.
En of ik nu een ps2 heb of een xbox, spellen zijn er toch wel te krijgen.
Of ze beter zijn of niet dat weet ik niet ben namelijk iemand die een xbox heeft gekocht, of dit nou in andermans ogen goed is of niet ik heb er in ieder geval vrede mee.

Shadow
7 november 2002, 15:24
X-box gaat de dreamcast achter na believe me

Danny Slewe
8 november 2002, 18:55
XBOX gaat de dreamcast NIET achter na!!!! M$ is VEEEEEEEL rijker dan Sega!!!! ;D

edwin1984
9 november 2002, 11:42
helaas wel! wou dat microsoft het graf in ging!
Sega verdiende om er geld mee te verdienen microsoft niet!

de controller is gewoon niet het beste! maar er komt eenb kleinere controller voor uit en hopelijk hebbe ze die knoppen wat beter verdeeld (meer afstand ertussen)

9 november 2002, 18:41
nou de xbox is gewoon the best om t niet anders tezeggen
En SEGA inversteerde niet echt in de dreamcast en dat doet microsoft anders wel (heel veel) en laten we zeggen dat microsoft al sony heeft onderdrukt want sony wil de ps3 voor bijna alleen online gebruik maken (bewijs zie http://www.sony.com/playstasion3.html) en aangezien dit in de handen van micro soft ligt kun je nu al zeggen bay bay sony en ps3 HAHAHA ;)

ssjdaniel
10 november 2002, 09:00
De xbox is overal t beste in :)

Sun_Zize
10 november 2002, 21:14
XBOX heeft de beste graphics dus het is een goede keus

hum hum....
de beste graphics
de ps2 heefd de beste graphics en moet je kijken
hoe groot de x box is als je er een hebt kun je mij vertellen hoe je dat mega ding door de deur hebt weten te krijgen :)

sander vdberg
12 november 2002, 00:48
::) wat heeft iedereen het over 'de mooiste graphics'..alsof dat juist het belangrijkste is in een spel...goed, leuke beelden maakt een hoop goed, maar kan zeker niet een spel maken, maw. je kan nog zoveel eyecandy hebben, als de gameplay niet inorde is, dan zuigt het spel. en dat kan op elke console gebeuren. Hoevaak komt het niet voor dat een deadline de oorzaak is van een baggerspel wat wel de potentie had, een goeie te worden? Vreselijk mooie beelden, maar een verrotte A.I. Ik speel een spel niet als het geen uitdaging, dan wel wat vernieuwends te bieden heeft. Ten tijde van de snes hadden ze spellen, daar praten ze nu nog over, zijn zelfs voorbeelden voor veel spellen, waar zijn dan de graphics? Wat mij betreft zijn we allemaal vergiftigd door de hype dat het mooier moet,...maar wat Nintendo nu zo wijs zegt: "We moeten ons niet drukmaken om betere hardware, we moeten betere spellen maken"

12 november 2002, 10:07
wat een gelul deze informatie is nu ook al 100 duizend keer gepost, kunnen we ook nog wat nuttige informatie verwachten op dit forum :P

Sun_Zize
12 november 2002, 14:22
MICROSOFT WEET HEUS WEL WAT ZE DOEN

klopt:jatten >:( :-/

Shadow
13 november 2002, 13:13
x-box zal nooit sterven.
x-box ruless!!! het gaat om de games en daar is x-box de beste in(kijk naar halo ;) )

kaiza
22 november 2002, 16:07
shadow helemaal mee eens (zeg ff als je live heb gaan we ff samen online gamen ;D ;D)kan ik is zien of je goed bent btw welk niveua speel je????

BaddyZ
23 november 2002, 21:27
wat er mooi is aan de xbox is de pc software die erin zit :)
veel spellen die op de pc te spelen zijn die kun je met xbox bespelen :)

xystus
28 november 2002, 13:50
1. De powerknop *:P
2. De eject-knop *:-/
3. Het feit dat RARE is binnengehaald *8)
4. Het feit dat DOA4 en HALO2 Xbox excl. worden *;D

ps. Mortal Kombat deadly alliance ruled!

Halo lover
5 mei 2005, 08:58
:huh: Hallo jongens !! ooit halo 2 gespeelt of 1??
xbox beste online ^_^ .
en xbox groot :blink: ?? das juist cool!!! B)
dus niet zeuren luitjes... (A)

Arrie
5 mei 2005, 11:16
Ik vind alle 3 de consoles goed.
Alhoewel PS2 de slechtste graphics heeft(omdat hij het oudst is) heeft de ps2 ook een betere controller.
Xbox heeft dus weer beter graphics.En nog een aantal sterke xbox-only titels.
De GC heeft ook wel sterke titels, ook al houden sommige mensen er niet van.
Maar wat er dus zo mooi aan de xbox is.De specs en de games.

(KoChan]
5 mei 2005, 12:34
Ik heb zelf een PS2 en een X-box.

De grafix van de X zijn echt helemaal (Y) top (Y)

alleen het ding zelf is '' enorm '' . 4 aansluitingen voor joysticks zijn ook goed!
oftwel: Persoonlijk vind ik het wel een aardig apparaat(je kan ik niet zeggen :P )

HALO 2-Master Chief-
5 mei 2005, 13:28
Ik vindt de kleuren mooi en xbox is natuurlijk gewoon de beste en waarom zeikt iedereen over de groote van de xbox net od de PS2 zon klein ding is,weet je wel wat er allemaal in zon console moet. <_<

Steve0
5 mei 2005, 14:06
Ik vind ze alle3 goed hoor, misschien heeft de X-boxnet wat betere graphics, dat ligt zeker ook aan het spel ;) .
Maar de PS2 heeft zoveel games, dat is een groot voordeel voor de PS.
Ik snap echt niet dat ze elkaar gaan zitten afzeiken, laat ze gewoon op hun eigen console gamen en hun mond houden over de rest <_<

JorRot
5 mei 2005, 14:18
Het mooiste aan de XBOX is gewoon dat het zon grote harde schijf heeft, geen enkele andere console heeft dat. en bij de playstation moet je er zelfs nog aparte memory cards bij kopen :0) hahahaha, Losers

Marcozzz
5 mei 2005, 14:47
't is eerder een kwestie van smaak denk ik... Ik ben persoonlijk voor de X-box en het mooiste eraan vind ik ook de graphics en de harde schijf en de controllers vind ik beter dan die van de ps2 (maar dat komt mss door de grootte van m'n handen :P ) En kijk... de X-box moet ook eigenlijk wel beter zijn, want hij kwam pas na de ps2... Maar daarom hoeft geen van beiden slecht te zijn. De gamecube is niet vergelijkbaar met deze 2 consoles vind ik, die moet het meer van de nintendo spellen hebben zoals zelda.

MysticDragon
6 mei 2005, 16:06
dat gezeur over hoe het er uit moet zien...iedere console heeft een spel dat er heel mooi uitziet,bijv: de ps2 met GT4
de cube met Resident evil 4
de xbox met halo 2
dus wat loopt iedereen te zeuren.

PATR!CK
7 mei 2005, 16:07
het mooiste aan een xbox is dat je er dvd's op kan kijken en het veel duidelijker is dan een playstation xbox rulez (Y)

Orentis
10 mei 2005, 17:47
Originally posted by edwin1984@09-11-2002, 13:42:56

de controller is gewoon niet het beste! maar er komt eenb kleinere controller voor uit en hopelijk hebbe ze die knoppen wat beter verdeeld (meer afstand ertussen)
als microsoft te graf in moet dan zou er geen windows meer uitkomen

MysticDragon
11 mei 2005, 20:15
Originally posted by orentis+10-05-2005, 16:47:46--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (orentis @ 10-05-2005, 16:47:46)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--edwin1984@09-11-2002, 13:42:56

als microsoft te graf in moet dan zou er geen windows meer uitkomen [/b][/quote]
Dat is een goeie :D
en nu moet je iets bedenken waarom ze het graf inmoeten.

maa2wes
12 mei 2005, 21:44
Originally posted by Shadow@07-11-2002, 15:24:10
X-box gaat de dreamcast achter na believe me
Dreamcast, wat is dat ookal weer?? Ohwja, dat is die rare console van sega :0) :0)
*had zin om af te kraken * (A)

maar back2topic:

ik vind dat de GC beter eruitzien dan de Grote X,maar de games zijn wat beter op de X...

tfPhoeniX
12 mei 2005, 21:49
Moet eerlijk toegeven als nintendoïd dat de kleur van de xbox wel cool is ^_^
Verder vind ik hem wel wat lomp en zwaar :)

Hornyfantasy
12 mei 2005, 21:51
LoL wat is er dan zo mooi aan de Gc :blink: gewoon vierkante doos met nix derop en deraan... saai dingetje dus
Niet da de Xbox er zo super relax uitziet maar wel btr vin ik dan hoewel het groter is, maja boeie.... en de dreamcast wha daz een gaar ding zeg :P

Jonakilla
13 mei 2005, 14:43
idd GC is gewoon gaar en saai, X is enorm en heeft een harde schijf, wrom is dan niej ps2 en GC op dat gekomen? of miss doen ze dat wel in de Next-Gen consoles, maar dan zijn het tapers <_<

-SambaL-
13 mei 2005, 16:10
Dattie uit kan. :)

Halo lover
14 mei 2005, 10:03
jemig wat een gezeur dat die xbox zo zwaar is!!!
ik bedoel ga je er dan de hele dag mee rondlopen??? :lol:

Orentis
14 mei 2005, 10:51
denk niet dat de bedoeling is om met een xbox een volledige dag rond me te lopen he maar om ergens in je huisje in te tv te steken en te games da's alles :lol:

Hornyfantasy
14 mei 2005, 10:53
Haha.. boeit eigeluk dus weinig dat ie zo zwaar is

Marcozzz
14 mei 2005, 14:49
Boeit nix, maar ik heb ook liever een stoer ogend zwart, zwaar ding dan zo'n baby-ogend paars, miniding.... Als ik erover nadenk ziet de GC er eigenlijk ook uit als een kinderconsole... zoiets van tussen de 3 en de 10 weet je wel.

Hornyfantasy
14 mei 2005, 14:52
Haha...
de console van de cube zijn zowiezo al bagger... dus ik snap deze weirdo discussie niej helemaal

Chibi Roy
14 mei 2005, 15:34
^_^ Het mooiste??

Dat ie ook uit kan.

Rocky-BioHazard
11 augustus 2005, 16:55
het mooiste is als je hme ombouwed voor 40 euro goedkopere spelle je ken spel huren dna op je harde schijf opslaan je kan gamecube en ps2 en nintendo 8 biy super nintendo gameboy advance en je kan hem als pc gebruik en oo knog is gratis via internet spele met xbox games

moonfucker
11 augustus 2005, 16:58
aan de buitenkant is er nix moois aan de xbox.
alleen wat er uit komt is mooi, de graphics knalle van het beeld

Raoul
11 augustus 2005, 17:27
Ninja gaiden en Halo(1+2) :wub:

Jammer dat die niet op de cube komen.

Dragonblood
11 augustus 2005, 20:50
Originally posted by edwin1984@09-11-2002, 11:42:56

Erm Sega verdient toch aardig wat met de games die (exclusief) voor de xbox uitkomen...panzer dragoon orta, otogi, jsrf, sega gt? -kuch-

Dat (bijna) alle goede ports er op de xbox het beste eruit zien. En dat je dvd's erop kan kijken (ja ps2 kan dat ook, maar alsnog). Dat ie een harde schijf heeft (grrrr heb te weinig blocks voor mn gamecube ><).

-R-R-
12 augustus 2005, 16:34
Xbox

+ Beste graphics Doom III op de Xbox blaast grafisch elk (dus ook Resident Evil 4) console spel weg. Splinter Cell: Chaos Theory ziet er fantastisch uit. Black, Tomb Raider: Legend zetten dit voort. Nu zie je pas echt de kracht van de Xbox.
+ Hard Disc 8 GB kan je kwijt voor muziek, games, download shit en meer. 8 GB was dacht ik 300.000 blocks. Eén spel kan 8 tot 500 blocks gebruiken. Eén cd bevat ongeveer 4000 blocks. Mijn Xbox staat vol met 20 cd's, 20 games en ik heb maar 60.000 blocks gebruikt van de 300.000, genoeg toch? Super groot voordeel als je het gaat vergelijken met de PlayStation 2 of GameCube...
+ Controller Ik vind 'm bijna perfect. Maar zeker de beste van de drie (vind ik dan).
+/ - DVD mogenlijkheid Dit heeft de PlayStation 2 wél en de GameCube niet. Ik wil liever geen dvd-speler in de Xbox hebben omdat je tegenwoordig overal dvd's op kan kijken. Voor de ander is het weer handig omdat hij/ zij niet over een computer/ dvd-speler beschikt, vandaar +/ -
+ Games Coole games als Halo (CE+ 2), Project Gotham Racing (1+ 2) en nog 500 andere shooters, racers. Té gek...
- ...je kan ook eens gek worden van; ik-ben-een-soldaat-en-ik-krijg-een-wapen-in-mijn-hand-en-ik-schiet-iedereen-dood. Of;
ik-heb-een-auto-en-ik-moet-rondes-rijden. Zelfde geld voor de PlayStation 2. Nintendo maakt toch de beste games.
+ Beste online...
- ...je mag er ook nog eens voor betalen. Buiten dat; Heb je geen credit card? Dag Xbox Live!
- Design Lijkt me duidelijk, voor de GameCube geldt het zelfde. De PlayStation 2 wint het het op design.

xbox-gamer
16 augustus 2005, 12:33
het mooiste is de buitenkant, de mooie specs aan de binnenkant en al die mooie games die er op komen (halo, forza, fable, jade, gt

en dat ie beter is dan die k.anker ps 2 !!!!!!!!!!
dat kut ding waar de beste fps killzone op is :S met die kutgraphix van dat ding

xbox-gamer
16 augustus 2005, 12:35
en natuurlijk die relaxte controller van xbox is chill en de multiplayer mogelijkheden zijn ook veel beter dan bij de gaystation zoals splitsceen+xbox live

Timac
16 augustus 2005, 15:59
Volgende keer even bewerken hè

Lijkt me duidelijk, voor de GameCube geldt het zelfde. De PlayStation 2 wint het het op design

ja, ps wint het met design, maar met spellen niet en daar gaat het om

-R-R-
16 augustus 2005, 16:33
De PlayStation 2 heeft toevallig wel een breeder game aanbod, dát is de reden waarom in Japan de PlayStation véél beter verkoopt dan een Xbox. Daar houden ze van een genre en helaas heeft de Xbox daar weinig van... :rolleyes:

sander91
16 augustus 2005, 17:38
de harde schijf en de games zoals halo 2 :wub: