w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

X-box gaat niet weg [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : X-box gaat niet weg

superbadeend
27 november 2002, 14:17
THe xbox gaat weg, yeah right!
Heb je al gecheckt hoeveel games erin de maak zijn en (zoals ik al eerder heb gezegd) De lui van Microsoft hebben RARE opgekocht (1 van de beste developpers van Nintendo!) Waar the f*ck denk je dat ze dat geld vandaan hebben gehaald en geloof mij die Oscars komen nog wel!En heeft iemand XO2 gezien, wat denk je dat dat heeft gekost?!
Ik heb Gamecube nog niet zoiets zien doen!

So GAME ON AND PLAY MORE (XBOX)!

Blight
27 november 2002, 14:23
Tsja, Bill heeft genoeg geld, dus koopt ie maar alles op :-/ Maarrruh, fftjes een misverstand uit de weg ruimen, Starfox blijft van Nintendo, omdat de licenties van Starfox van hun zijn en niet van Rareware. En nintendo kan het ook zonder Rareware goed doen, hoor. Maar ja, wel weer leuk voor de xbox fanaten dat ze perfect dark krijgen :-/

superbadeend
29 november 2002, 12:10
Volgens mij (but I'm not sure!) gaat starfox adventures dinausoar planet (ofzoiets) wel door, maar de volgende starfoxgame zal op de xbox te verwachten zijn. Maar of da game nou zo geweldig is ...

Blight
29 november 2002, 14:20
Jij bent niet erg up-to-date, he? :-/ Het is allang bekend dat Starfox Adventures, die nu allang uit is op de cube, van nintendo blijft. Omdat de licenties van Nintendo zijn. Dus dat betekend dat ie nooit naar de xbox komt.