w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Meer hardeschijf [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Meer hardeschijf

>:(gabberhead
26 november 2002, 22:39
beste gammers,

ik heb een x-box gekocht met de 2 gratis spellen: Sega GT 2002 en die andere.

nou wil ik er graag een hogere hardeschijf inlaten zetten.

Kan dat ?
waar ?
kost dat ?

kan ik er dan ook spellen op zetten en dan weer spelen zonder de CD DVD ??? (ik weet niet hoe dat heet)

en hoe zet ik ze op de hardeschijf ?

alvast bedankt

Weirdboy
28 november 2002, 13:40
Ja het schijnt te kunnen ,maar het is ook vrij nutteloos ,de software van de XboX zal elke andere HD gewoon herkennen als een 8 Gig en alles erboven dus niet benutten.

70373R
28 november 2002, 20:40
Een grotere HDD heeft natuurlijk wel zin.. Echter moet je wel een modchip hebben voordat dit kan.. Je kan een HDD swap doen met bijna alle Generatie 2 3 modchips..

De XBOX kan niet meer dan 137gig zien..

Grt 70373R

Weirdboy
2 december 2002, 17:27
Tja met een modchip zou je het iid wel kunnen ,maar ik vraag mij dan ook wel af waarom een grotere HD erin ,voor die paar savegames heb je echt niet veel ruimte nodig ,en mijn hele CD collectie op de HD vindt ik ook wel wat nutteloos (en natuurlijk tijdrovend).
Ik zou verder eigenlijk alleen nut voor het (illigaal) overzetten van games e.d ,en daar ben ik dus geen voorstander van.

SittingDuck
4 december 2002, 19:55
Je kan wel 'n andere (snellere) IDE kabel erinzetten. Dan laad je Xbox net 'n paar seconden sneller, en met kopiëren van cd's is ie 1 tot 2 minuten eerder klaar.