w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

XBOX [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : XBOX

franx
28 november 2002, 19:26
Beste mensen,

Na veel gelezen te hebben over de XBOX en andere consoles en welke dan wel niet de beste is wil ik toch ff een reactie posten.

Ik heb de XBOX nu 3 weken in huis en mij bevalt hij erg goed. de spellen die ik heb zijn:
tony hawk3
project gotham
DOA3
Halo
Quantum Redshift
Azurik

Ik wil ff mijn mening kwijt en commentaar geven op mensen die van alles beweren over XBOX maar niet weten waarover ze praten.

1 XBOX te groot?
Grote onzin ja, de XBOX is zeker een kwart kleiner dan mijn video recorder en hoogstens een paar centimeter groter dan de PS2. Wel vindt ik de XBOX qua design mooi rustig en over vele dingen is goed nagedacht. Neem nou de trekontlasting van de controller..

2 Controller te groot?
Wederom grote onzin ja, de controller ligt mij lekker in de hand, ik kan overal goed bij en de rumble ervaring die het ding geeft is subtiel en wanneer nodig bruut. Knoppen zijn erg mooi vormgegeven en de besturing van veel games gaat uitermate soepel en intiutief..

3 Weinig goede games?
B*llsh*T, er zijn op dit moment meer goede games dan ik kan betalen en spelen binnen de periode waarin er weer een golf nieuwe games komt. Tom Glancy Splinter Cell slaat alles, deze game verslaat alle andere games op de PS2 en gamecube, wat een realisme, ongelofelijk!!

4 XBOX overleeft niet en gaat de zelfde kant op als SEGA..
De grootste onzin van alles, microsoft heeft net 375 miljoen geinvesteerd in het opkopen van RARE. Een bedrijf dat het vertrouwen kwijt is in zijn product doet zoiets niet, daarbij heeft Bill een lange adem, en XBOX de beste specs. zo...trek je conclusie...

Verder vind ik de XBOX een mooi apparaat om te zien, hij speelt mij DVD's perfect af, zelfs beter dan de sony DVD die ik hiervoor had. En de XBOX gaat in maart live...en dan noem ik nog niet eens de internde harde schijf en de voor developpers beste programmeer mogelijkheden die er zijn...de XBOX wordt echt wel groot...en PS2 en GC blijven heus wel groot....ieder zijn voorkeur, maar steeds de XBOX afkraken op de bovenstaande punten gaat niet op!!!

GRT FRANX

THZ
4 december 2002, 20:42
Helemaal mee eens FRANX
je hebt er echt goed aan gedaan een xbox te kopen
een erg goed spel is splinter cell
die heeft in de internationale game top 10
super mario sunshine en GTA Vice City verslagen, momenteel staat SC dus op 1

Xbox staat in spelcomputers op nr2 achter PC

Greetz THZ