View Full Version : ombouw disc voor Xbox????
Jeffrey Snijders
1 december 2002, 15:09
Ik heb al een aantal keren gehoord over een ombouwdisc voor de xbox.
Dit moet ongeveer hetzelfde zijn als de bootdisc voor dreamcast(eerst ombouwdisc erin, dan geeft ie aan dat je het gekopieerde spel erin kunt gooien en dan kan hij gekopieerde spellen lezen)
Ik wou vragen of iemand weet dat zoiets bestaat en als het bestaat waar ik het kan krijgen.
Alvast Thanx.
Defke
4 december 2002, 23:57
Waar heb je dat gelezen dan?
Tenslotte kun bij alles vinden op internet. Kwestie van goed zoeken.
Rick88
6 december 2002, 19:30
Onmogelijk!
SittingDuck
6 december 2002, 19:36
Het is niet onmogelijk, maar hij heeft 't denk ik verkeert begrepen. Als je de Xbox ombouwt en en bijvoorbeelt linux for Xbox opzet, dan heb je wel een bootdisk voor nodig.
Lijkt mij dat hij dat bedoelt...
andrevdveen
9 december 2002, 10:20
Ja denk wel dat die disc er ooit zal komen want het enigge wat er gedaan moet worden is de bios chip flashen.. heb nog steeds stille hoop!!!!!
Maar als ik hem heb ge-mod kan ik dan nog wel xbox live gebruiken.
kijk niet op de spelling fouten want Nedelands was mijn goedste vak.
Walter
9 december 2002, 14:43
Ja denk wel dat die disc er ooit zal komen want het enigge wat er gedaan moet worden is de bios chip flashen.. heb nog steeds stille hoop!!!!!
Maar als ik hem heb ge-mod kan ik dan nog wel xbox live gebruiken.
kijk niet op de spelling fouten want Nedelands was mijn goedste vak.
ja, lees maar op thread -->XBOX OMBOUWEN?<-- daar staat alles wat je wilt weten. Verder op www.xbox-scene.com of www.xecuter2.com ::)
Donne Elie
17 december 2002, 12:28
ik ken iemand die zijn xbox en nog vele andere al heeft omgebouwt
doormiddel van een ship. Je kunt dan gekopieerde spellen spelen en dvd's en cd's.
Maar het mooie is dat hij spellen volledig op de harde schijf zetten en ze zo spelen. Dit heeft hij allemaal via een bep ship gedaan
Het is wel al een keer misgegaan dus xbox naar de klote
hij vraag 100 euro ervoor
mmmzzzzl
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.