Dikke Bakkus
20 december 2002, 22:09
Okay, ik was vanaf 1995 PC liefhebber. Maar ik heb nu dan ook een XBOX gekocht omdat ik ZAT was van het gedoe met games die door de PC eruit geflikkerd werden !! Nu heb ik een state-of-the-art PC met de nieuwste kaarten e.d. maar toch mistte ik iets..... Toen heb ik getwijfeld tussen PS2 en XBOX. Ik ging toch voor de XBOX omdat de configuratie beter leek.....EN HIJ IS SUPER !! Heerlijk onderuit met die gamepad en gamen maar. Hij slaat alle spellen gelijk op op de harddisk en alle spellen spelen super. En alles is DolbyDigital 5.1 en aangezien ik er de Cambridge DTT3500 op aangsloten heb met de advanced scart cable is het gewoon subliem. Ook DVD kijken is geweldig met ondersteuning voor DolbyDigital 5.1 en DTS !!
Nee PS2 WAS de console voor 2 jaar terug. En je ziet duidelijk met de nieuwste XBOX spellen dat hij grafisch en de met sound TOP is.
Hiermee kun je voorlopig weer 2 jaartjes vooruit want dan zal de XBOX2 wel uitkomen met een 3Ghz processor en een 100MB harddisc en een getweakte GeforceFX2 grafische processor.....
Nee PS2 WAS de console voor 2 jaar terug. En je ziet duidelijk met de nieuwste XBOX spellen dat hij grafisch en de met sound TOP is.
Hiermee kun je voorlopig weer 2 jaartjes vooruit want dan zal de XBOX2 wel uitkomen met een 3Ghz processor en een 100MB harddisc en een getweakte GeforceFX2 grafische processor.....