w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

XBOX of PS2 [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : XBOX of PS2

Dikke Bakkus
20 december 2002, 22:09
Okay, ik was vanaf 1995 PC liefhebber. Maar ik heb nu dan ook een XBOX gekocht omdat ik ZAT was van het gedoe met games die door de PC eruit geflikkerd werden !! Nu heb ik een state-of-the-art PC met de nieuwste kaarten e.d. maar toch mistte ik iets..... Toen heb ik getwijfeld tussen PS2 en XBOX. Ik ging toch voor de XBOX omdat de configuratie beter leek.....EN HIJ IS SUPER !! Heerlijk onderuit met die gamepad en gamen maar. Hij slaat alle spellen gelijk op op de harddisk en alle spellen spelen super. En alles is DolbyDigital 5.1 en aangezien ik er de Cambridge DTT3500 op aangsloten heb met de advanced scart cable is het gewoon subliem. Ook DVD kijken is geweldig met ondersteuning voor DolbyDigital 5.1 en DTS !!
Nee PS2 WAS de console voor 2 jaar terug. En je ziet duidelijk met de nieuwste XBOX spellen dat hij grafisch en de met sound TOP is.
Hiermee kun je voorlopig weer 2 jaartjes vooruit want dan zal de XBOX2 wel uitkomen met een 3Ghz processor en een 100MB harddisc en een getweakte GeforceFX2 grafische processor.....

Brotherhood_Nod
23 december 2002, 17:23
heel erg leuk voor je maar 2 jaar??? is dat niet erg kort :-/

Dikke Bakkus
23 december 2002, 19:51
Ben jij wel een beetje met je tijd meegegaan ?? Elke kwartaal komt er wel een nieuwe grafische kaart + processor uit dus zullen ze de consoles ook wel om de twee jaar willen updaten. Jammer voor je euro's maar deze hobby kost nu eenmaal om de twee jaar geld en anders moet je op kantklossen gaan.... :-/

fenominal
25 december 2002, 10:57
ehm xbox heeft trouwens geen 100mb maar een 7gb hard disk.

Dikke Bakkus
25 december 2002, 11:50
Tja die 100mb is bij wijze van spreken over twee jaar (LEZEN....) en de XBOX zoals ie nou in de winkel staat heeft 8GB ipv jouw vermelde 7GB Hardddisk...

OwnzOr
25 december 2002, 12:53
guys guys guys

We houden het simpel

==> XBOX OWNS
==> PS2 = OLD FASHIONED

Het is logisch dat PS2 meer exclusive games eeft et bestaat ook al langer en is dus uit de mode...

aan alle nieuwtjes ==> BUY AN XBOX

10 x betere graphics
10 x meer geheugen
...

greetz

mr x
27 december 2002, 02:23
Ik dacht dat de xbox niet DTS ondersteunde.
Heb je dat via een kabel of zo aangesloten.

fenominal
27 december 2002, 09:12
ja tuurlijk ondersteund de xbox dts dit kan je aansluiten via een advanced scart kabel, k heb het ook echt vet mooi is dat vooral met shooters etc

Dikke Bakkus
27 december 2002, 19:02
Moet je geluidssysteem dit natuurlijk wel ondersteunen.... :-/
De DTT3500 van Cambridge kan alleen maar DD5.1 decoderen...
Maar ook DD5.1 is super natuurlijk !!