View Full Version : Rayman 3, De Vuurman 2
ik ben een flink eind in rayman, level 9 en ben voor de 2e keer bij de vuurman. Heeft iemand valsspeltrucs voor dit gevecht? Ik heb gekeken op een doorloop en de tips gedaan, maar ik krijg amper een halve cm van zijn leven en dan ben ik al weer af. Dus de techniek weet ik wel, maar de snelheid/behendigheid mis ik.
vandaar de vraag om een trucje. Mag ook een rucje zijn voor een langer leven of onsterfelijkheid ( dat zou mooi zijn!)of meer kwetsbaarheid van die ****. Ik wacht in spanning af, bedankt alvast, JAna :)
~ReffluXx~
5 mei 2004, 19:12
eerlijk gezegd vond ik dit 2e deel nog makkelijker dan het 1e maarja dat zal wel aan mij liggen je weet dus wat je moet doen...als dat beest op de grond stamp vlieg je heel hoog de lucht in....dit zie je aankomen en als ie dat dus gaat doen zorg je gewoon dat je springt en op dat moment dat ie stampt in de lucht bent...dat is niet zo moeilijk he...als je dit niet doet slaat hij je en ben je dus snel je levens kwijt ja...
ook slaat hij weleens...dit is ook niet zo moeilijk te ontwijken want je ziet het aankomen en zorg dus dat je niet op een platform staat maar ertussenin waar hij je niet kan slaan....eigenlijk is de bedoeling dat je een rondje loopt, onderweg de blauwe doos pakt dan kom je op gegeven moment bij de rode doos je grijpt naar de grijpdingen en springt naar de rode doos en dan spring je op de arm van dat beest, loopt omhoog en schiet de hele tijd zo snel en veel mogelijk op dat ding in zn nek....op gegeven moment gooit hij je eraf en doe je dit weer opnieuw en ik hoefde het maar 3 keer te doen en toen was ie verslagen...MAAR hierna komt nog een 3e deel wat nog moeilijker is vond ik....met allemaal gele dozen, maar je hoeft maar 1 x met de rode doos te schieten en hij is verslagen dus eigenlijk ook best simpel....
er zijn trouwens GEEN cheats voor rayman3.... wat trouwens ook helemaal niet leuk is, tis veel leuker om t zelf te doen....ik vind rayman3 eerlijk gezegt best simpel als je t zo vergelijkt met rayman2...nouja hoop dat je der wat aan hebt....doeii
san123
22 februari 2005, 19:51
Originally posted by jana@12-03-2004, 13:15:56
ik ben een flink eind in rayman, level 9 en ben voor de 2e keer bij de vuurman. Heeft iemand valsspeltrucs voor dit gevecht? Ik heb gekeken op een doorloop en de tips gedaan, maar ik krijg amper een halve cm van zijn leven en dan ben ik al weer af. Dus de techniek weet ik wel, maar de snelheid/behendigheid mis ik.
vandaar de vraag om een trucje. Mag ook een rucje zijn voor een langer leven of onsterfelijkheid ( dat zou mooi zijn!)of meer kwetsbaarheid van die ****. Ik wacht in spanning af, bedankt alvast, JAna :)
welke rayman rayman 3 en welke vuurman[FONT=Arial]
joel993
23 februari 2005, 14:17
met de vuurman bedoelen ze reflux B)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.