View Full Version : Beste X-box spel?
Elemental Power
25 november 2002, 16:14
geef je mening hier maar, wat vind jij het beste X-Box spel? (bij mij ligt geen verantwoording voor wat er tussen staat, alles recht van http://www.xbox.nl gehaald, dus als iets nog nie uit is zeg het maar tegen mij en ik haal hem weg) veel plezier met stemmen! [smiley=smiley.gif]
TommyGun
26 november 2002, 20:47
Ik heb voor halo gekozen omdat ik van dit soort games houd. (Ik heb nog geen van allen uit dat lijstje gespeelt en heb geen xbox maja... je moet wat met je leven he ;) ;D)
Blight
27 november 2002, 10:13
Ik weet wel dat Splinter Cell ook een gruwelijk goed spel is, en Halo ook, maarruh, verder weedikhetniet, heb geen XBOX :-/
sander_en_joos
27 november 2002, 15:17
nou 'k heb maar op Splinter Cell gestemd. het enigste spel dat er nog mee door kan vin ik.
SittingDuck
27 november 2002, 19:36
Vraagje:
Als je de Xbox zo slecht vindt, waarom zit je dan hier? ???
SittingDuck
27 november 2002, 19:38
Ik heb voor Sega GT 2002 gestemd.. heb 'm nog niet gespeelt, maar als hij echt zo realistisch is als er wordt gezegd, dan is dit de beste racegame op de Xbox
Sun_Zize
27 november 2002, 20:50
ik stem op unreal omdat ik dat het beste ken dus... ;D
Weirdboy
28 november 2002, 16:49
Hmm het spel anders is nog niet uit ,dus die kan er weer af (wahahahahahaha erm eh ja domme humor maar ik ben dan ook een beetje weird)
Nee Brute force is nog niet uit (helaas ziet er erg mooi uit)
Ik heb uiteraard voor Halo gestemd want SC heb ik nog niet gespeeld ,maar hij ligt hier wel mooi naast mijn PC.
Sorry Sitting duck ,een vriend van mij heeft een Xbox gekocht met die 2 spelen ,en GT 2000 is niet echt super ,de auto,s reageren niet realistisch.
Als voorbeeld geef ik aan dat het mij niet lukte om 1ste te worden met normaal rijden ,maar toen ik de hele baan gewoon gas bleef geven zonder los te laten werdt ik dat wel.
En de concurentie rijdt op rails en is bijna niet uit de baan te rijden ,en dit kan je misbruiken in bochten ,maar dit zijn mijn persoonlijke ervaringen en ik houd ook meer van Rally dan gewoon rijden.
Toch wil ik ff de wijsneus uithangen en zeggen dat stemmen op spelen die je alleen maar hebt gezien toch niet echt eerlijk is lijkt mij.
Halo is nog steeds de beste ,maar als ik straks SC erin stop kan dat mischien wel veranderen ,maar dan moet SC wel erg goed zijn.
Elemental Power
28 november 2002, 17:05
en toen kwam ik erachter dat je Poll's nie kan bewerken, de games blijven dus er gewoon tussen staan :-/ dus stem er liever niet op...
SittingDuck
28 november 2002, 20:04
Ik heb net Sega GT 2002 gekocht.. het is echt de beste racegame voor de Xbox. ;D En zeker de meest realistische, toenet ontplofte de uitlaat van m'n 206'je midden in een race. lache ;D
Mr.Fischer
28 november 2002, 21:43
Het beste x box spel van nu????
Splinter cell defenately!!!!!
k ep um nu al 2 dagen(dus 2 nachten nie geslapen)
Een aanrader voor elke x box bezitter,deze was trouwens ook rede tot aanschaf van de console;)
Brotherhood_Nod
30 november 2002, 12:49
Splinter Cell 4-ever!!!!!!!!!!
ik heb er dan (vanzelfsprekend) er ook op gestemd ;D ;)
Mr.Fischer
30 november 2002, 13:09
heb je em ook al????
Mr.Fischer
30 november 2002, 13:12
hij is echt cool,nadenken voor je een stap zet,schaduw-schuilen.yep!!!!de beste sneak,m up so far,goodbye metalgear-snake!
andrevdveen
2 december 2002, 08:45
Ja ja Halo natuurlijk ik heb splinter cell dan wel niet gekocht maar heb gehoort dat spliner cell iets minder is. Maar ik ben nu aant wachten op medal of honor die lijkt me wel zwaar gaaf en ook battlefield 1942.
maar ja dat is nog maar afwachten. ;)
THZ
4 december 2002, 20:38
ik heb splinter cell gekozen omdat het gewoon een goed spel is
ongeveer net zo goed als HALO
ik heb ze allebei op mn XBOX maar Splinter Cell is en blijft NR. 1
Mango
6 december 2002, 09:21
Wat voor spel is Splinter Cell ?? Misschien een soort schietspel ??
Mag ik van jullie wat informatie krijgen over het spel Splinter Cell, Want ik krijg een Xbox (wou liever Ps2 :() en misschien koop ik die spel wel als die vet is..
Alvast bedankt
SittingDuck
6 december 2002, 18:24
Het is een soort Metal Gear Solid, maar met wat meer James Bond achtige gadgets. En 't is een van de topgames op de Xbox
Mango
6 december 2002, 20:30
Is die al uit in nederlad ??
Blight
6 december 2002, 20:35
Ja, en ik vind het een goede game. Ik mag dan wel anti-XBOX zijn, maar alle games van Tom Clancy boeken zijn altijd wel goed!
Sun_Zize
8 december 2002, 20:49
rainbow6 is toch ook van tom clancy?? ??
Walter
9 december 2002, 14:37
tja, ik moet toch echt voor de nieuwe James Bond gaan: Nightfire! ;D
Sun_Zize
9 december 2002, 15:26
splinter cell lijkt me beter...
Walter
9 december 2002, 16:40
waarom?
villa weltevree
10 december 2002, 02:02
;D jo peepz, ik heb voor UNREAL CHAMPIONSHIP gekozen omdat ik van sulk soort spellen houw. HALO is trouwens ook supah vet, alleen dan wel over het net. hehehe ;)
fenominal
25 december 2002, 13:30
tja
halo heb ik voor gestemd omdat deze het visite kaartje voor de xbox was toen die uitkwam unreal is ook een dope shooter zwaar mooie graphics en splinter cell natuurlijk ook k kan het weten k heb ze alle 3
guido
31 december 2002, 19:27
Ja ik moet zelf eigenlijk gaan voor Sega Soccer Slam gewoon humor en voetbal tegelijk gewoon precies goed. Het lijkt misschien een saai spel als je het nooit gespeeld hebt maar het is gewoon cool en het is gewoon precies wat ik wilde.
Splinter Cell is ook een super vet spel maar ik raak altijd snel gefrustreerd als ik ff vast zit in een missie.
Ik vind trouwens ook dat er nogal wat goede spellen missen in dit lijstje: Project Gotham Racing, DOA3 en nog een paar topgames maar goed.
villa wtv
31 december 2002, 19:45
JOOOH
IS ER ECHT NIET EEN MANIER OM MIJN BESTURING (boven=boven en beneden=beneden)
GELIJK AAN HALO TE ZETTEN, ZWAAR IRI IS DIT...
ALS IK HALO VOOR EEN WEEKJE SPEEL, DAN IS HET EINDELIJK GOED QUA
BESTURING, MAAR ALS IK DAARNA UNREAL SPEEL, DAN BEN IK EIGENLIJKS VOOR EEN
WEEK WEER FUCKED!!!!
PLEAZZZZZZZZZ, WIE KAN MIJ HELPEN?!?!?!?!?!
verder wens ik iedereen een goede jaarwisseling, en denk om je vingers, want zonder vingers speelt
nogal moeilijk...
en hoop op een nieuwjaar vol vette spellen, enzoooow...
WAAROM SPELEN ER NIET MEER LUITJES MET XBOXCONNECT?!?!?!?!
S-Predje
31 december 2002, 22:31
andre groote vriend! Medal of Honor is al 2 maanden uit ofzo, brute force is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO VET! (is officieel nog neit uit! heb beta) deze maand in USA uitgekomen dus moet ff wachten tot ie op men FTP staat
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.