View Full Version : nintendo gamecube
Tim_LMG
3 oktober 2002, 18:41
hey Xbox gamers,ikzelf speel zelf op een gamecube maar ik weet niet zoveel over Xbox.en volgend mij is dit echt geen slechte console,wat vinden jullie van gamecube en wrom?
en vertel is wat over die Xbox en de games ervoor
greetz gamecube gamer,
Tim
edwin1984
3 oktober 2002, 19:48
hey GC gamer!
ik heb zelf een ps2(persoonlijk beste console) en een Gamecube(speel er amper op alleen James bond en Turok in de multi zijn vet) maar kan je wle vertellen da de X box een groote kut console is!
de specs zijn vet maar de games over het algemeen bagger!
die lui jatten en kopen alles over omdat ze anders geen kans hebben om aandacht te ktijgen..jah mischien kwa slechtse console majah
oordeel: niet kopen!!(jaja;-))
Tim_LMG
3 oktober 2002, 21:27
ik heb bij intertoys turok 2 gespeelt op de Xbox en de graphics+besturing waren kloote maar goed ik wil dat ding niet afkraken het kan best nog wat worden,het is pas de eerst console van microsoft dus ze mogen best fouten maken
greetz PS2 gamer
Tim
edwin1984
3 oktober 2002, 21:33
oke fouten voor het eerst is geen ramp maar mensen overkopen is slecht! zeg nou zelf..die paar mensen met een x box zullen het nie erg vinden maar de rest heeft strax nog erger een hekel aan microsoft!
grtz ps2 gamer!
Shadow
13 november 2002, 13:18
X-BOX IS ECHT DE MOOISTE EN DE BESTE CONSOLE. KIJK NAAR HALO DAT SPEL IS GEWOON FUCKING DE BESTE SHOOTER DIE ER BESTAAT.
VERDER BINNENKORT GAAT LEKKER DE X-BOX ONLINE(LIVE).
Play_More
2 januari 2003, 13:42
daar ben ik het nou helemaal mee eens SHADOW X-box is gewoon super vet en over de besturing ( je moet gewoon ff wennen dat is net zoals bij andere consoles je moet gewoon een beetje weten waar de knoppen zitten ) en over dat jatten X-box die maakt de bestaande spellen 10x mooier en als jij dat jatten noemt ok maar ik noem het beter maken
SittingDuck
2 januari 2003, 18:24
Als we hier gaan ruziemaken gaat deze thread op slot. Denk niet dat de gemiddelde GV bezoeker zit te wachten op discussies hoe k*t de ene console wel niet is vergeleken met de andere. Ze zijn ALLEMAAL goed. En elke console heeft z'n eigen sterke games. Toen de playstation net begon hadden ze ook veel games "gejat" nintendo ook, sega ook en ga de hele lijst met ouwe consolemakers maar af. ze hebben allemaal wel eens games "gejat".
S-Predje
3 januari 2003, 22:56
maar als je naar de specs kijkt, steekt Xbox er VER boven uit! ook met games gaan ze HARD vooruit! ik heb nu NTSC versie van LOTR Two Towers, is nagemaakt van de PS2. ik het het bij een m8 op de PS2 zien draaien en het draaide langzamer en het zag er slechter uit! en idd alle console makers kopen/jatten games, tog heeft elke console ZIJN game, voor nintendo is het Mario, voor sega is het Sonic! voor xbox is het Halo voor Playstation zouk et niet weten (ik denk Grand Turismo). maar ik meot zeggen ik heb op de panasonic Gamecube gespeeld en die is eggt ZEEEEEEEEEER VET
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.