View Full Version : Xbox copies info !
aerieba
18 december 2002, 12:12
Dag allemaal,
het is dus mogelijk copies van xbox games te spelen maar daar heb je dus wel een modchip voor nodig zodat de xbox nu ook dvd-r's en cd-r's kan lezen. ik vin de dvd-r's het beste omdat die van het meest kwaliteit zijn. je kan xbox games niet gewoon kopieren daar is een lang proces voor nodig (of je kan de minderwaardige ripps downloade)
als je mij een mailtje stuurt kan ik julie wel helpen aan dvd-r copies van elk xbox game dat uit is
(je kan wel gwoon copies van copies maken met een dvd brander)
van den borren bart
23 december 2002, 19:56
Dag allemaal,
het is dus mogelijk copies van xbox games te spelen maar daar heb je dus wel een modchip voor nodig zodat de xbox nu ook dvd-r's en cd-r's kan lezen. ik vin de dvd-r's het beste omdat die van het meest kwaliteit zijn. je kan xbox games niet gewoon kopieren daar is een lang proces voor nodig (of je kan de minderwaardige ripps downloade)
als je mij een mailtje stuurt kan ik julie wel helpen aan dvd-r copies van elk xbox game dat uit is
hoi daar wil ik wel meer info over
super_vegeta
23 december 2002, 22:13
Ja vertel daar meer over ;D ;D ;D ;D
fenominal
25 december 2002, 16:09
wat nou vertel daar meer ??? ??? ??? over k vind gewoon dat je geband moet worden als je mee doet aan dit soort onzin
John vnan Bree
30 december 2002, 02:05
Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik backups brand van de xbox spellen ik ben in het bezit van een sony dru500a en wil weten hoe ik een volledige copy van mijn spellen kan maken dus branden op cd -r geloof ik.
alvast bedankt.
John
Dag allemaal,
Don
18 januari 2003, 20:08
vertel dan eenīs meer erover hoe moet je een cd van 2mb branden en hoe kun je hem dan indelen moet het met een dvd brander en met welk program
jeroen van dooren
19 januari 2003, 10:32
eeey
ik heb een vraag dat ik van iemand een copie kan bemachtige
ik weet niet hoe maar ik zou echt een copie wille
ma ik heb nog een vraag als je geen chip hebt dat je een copie kunt spelen ???
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.