w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

HALO 2! [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : HALO 2!

Shadow
16 november 2002, 18:55
IK KAN NEIT WACHTEN TOT HALO 2 KOMT. KOMT AL BINNENKORT ;)
WAT VINDEN JULLIE ERVAN?

Elemental Power
19 november 2002, 13:24
zoals jullie kunnen zien heb ik wat gescheld etc. gewist, jullie kunnen nu hier gewoon over Halo 2 praten zonder te schelden.....

Shadow
21 november 2002, 11:07
Halo 2 is niet slecht is juist hartstikke goeie game met fucking mooie graphics. En een goede gameplay ::)

Shadow
25 november 2002, 15:11
Dus en je kan halo 2 online spelen. dus lijkt me wel cool.
Gaan jullie halo 2 ook halen???

superbadeend
27 november 2002, 12:05
Heb je al wat beelden ervan gezien? Hij is echt kicken jah!

Shadow
8 december 2002, 01:14
ik heb een video van halo 2 echt cool volgens mij gaan er weinig mensen halo 2 kopen niemand regeart hier :P

noty bekkerboy
16 december 2002, 20:19
ik vind hem ook dik gaaf ik heb halo 1 ook al en uitgespeeld egt vet gaaf ik vind spellen emt een verhaal er in altijd heeeeel leuk ;D vooral dat je met multyplarer spellen kan spelen.

mzzzzllll noty bekkerboy

Play_More
19 december 2002, 14:48
Voor mij is halo 2 al helemaal toppie als je nieuwe en meer wapens hebt en natuurlijk meer voertuigen!!

Gangster
24 december 2002, 16:48
Halo is gewoon de beste game ooit gemaakt!!! >:(
de graphics zijn lauw,de grunts,de tekst,de wapens, de voertuigen...
alles!Wie is het er met me eens?Mail me ff!!!
MZZL

fenominal
25 december 2002, 19:40
halo was gruwlijk maar als halo 2 een verbetering en verfraaing word van halo dan is dat gewoon geweldig, simpel tog en trouwens hoe kan halo nou JATWERK zijn, als halo jatwerk is dan is elke shooter jatwerk w8 laat ik het simpel zeggen dan zijn alle games jatwerk

Gangster
27 december 2002, 10:41
;DHey mensen ik krijg unreal championship!! ;D

fenominal
27 december 2002, 13:32
die is cker erg alleen heeft groot nadeel je teamgenoten zijn af en toe echt zo dom :-[

Gangster
28 december 2002, 10:21
Zeker!
Loopt er zo een ventje met onze vlag langs ze en ze doen niks!!!
Of ze pakken de power-ups voor je neus weg! >:(
Maar unreal champion ship blijft toch wel een lauw spel!! ;D

Y.R.
26 januari 2003, 21:11
Jhoo, people, ik heb nu een PS 2 ik wil nu een Xbox ruilen of kopen, maar is dat echt de moeite waard ??? Ik heb op het web gekeken naar screens enzo van halo en project ego, die twee zijn echt fet, maar zijn de andere rets ook cool??

SpaceKees
30 januari 2003, 11:04
Ja, het is echt de moeite waard.
Ga maar eens kijken hoe Colin McRae 3.0 eruit ziet, je gelooft je ogen niet, echt real.
En met SplinterCell, en binnenkort FreeLancer, zou ik het wel weten.
Veel real action, niet alleen schieten - als je dat wilt zou ik gelijk maar met Halo en Halo 2 beginnen.

Qua prijs maken de games voor PS2 of Xbox ook niet zoveel uit, dus eigenlijk is het alleen eenmalig die Xbox machine aanschaffen. Dat moet toch te doen zijn ?!
Als je het een beetje handig doet (beetje op Internet schuimen), kan je via Bart Smit of NedGame een heel scherp prijsje vinden in combinatie met 2 of 3 spellen. Check maar eens.

Succes en C U op de Xbox forums ... ?!

Y.R.
30 januari 2003, 19:04
jho, zal ff freelancer checken, weet je misschien ook meer over Xbox live ( met microfoon ) ;D

Gamelord
31 januari 2003, 15:57
dat je dat nog moet vragen *:P XBOX is gewoon perfect... beste specs coole games.. maar antwoord op je vraag:

zijn veel leuke spellen maar kweenie waar jij van houd... ik noem de coole games wel op:

*Halo 1-2
*Splinter Cell
*Unreal Championship
*Racing evoluzione
*sega GT 2002

---------------------
*hoop race games
*paar RPG's (FABLE komt eraan en die wordt super goed!)
*Vecht games (DOA3 is een goed voorbeeld)
*veel sport games van rukbie tot volleybal
*en nog veeeeel en veeeel meer!

XBOX LIVE! is natuurlijk ook een zeer goede reden voor aankoop

fenominal
2 februari 2003, 10:34
duidelijk live is meester maar zitten wel haken en ogen aan check andere borders maar. k ga morgen ff nieuwe gamez halen ;D

Justice
2 februari 2003, 13:24
Ik koop eerst UC(Unreal Championship)en daarna HALO 2 ;D Unrealz the best!!!!!!!!! ;D

Y.R.
2 februari 2003, 16:59
Thanks voor de @ mails, maar nu moet ik alleen nog ff mun ps 2 verkopen, ( is omgebouwd) iemand?
Maar ik heb wel ff Halo gechect bij un maat van me, die co-op missies, mahhaaa is lachen he.
En ik heb Fable alle screens en ik heb nog wat gelezen en gezien over FAR CRY, die is ook vet.

SpaceKees
13 februari 2003, 17:30
Waarom zet je die PS2 niet gewoon ergens bij Vraag & aanbod op de Gamevillage site ?
'k Ben benieuwd of er uberhaupt nog veel vraag naar is ...

SpaceKees
17 februari 2003, 18:47
Nou,ik ga me denk ik uiteindelijk wel kopen, maar vóór Halo 2 heb ik nog wel een paar andere fijne games op mijn verlanglijstje staan, dus het is even een kwestie van de centen op een verstandige manier opstoken. :o ;D