View Full Version : wat gebeurt er eigenlijk als je je x-box ombouwt
Corniels
11 september 2002, 19:03
:-/Ik heb zoveel verhalen gehoort van 'je kan je xbox laten ombouwen' maar wat zijn de gevolgen ervan en wat kan je allemaal niet meer doen?
gr corniels
door je xbox om te laten bouwen vergaat de garantie. dit komt doordat ie dan is opengemaaktwat je niet mag doen volgens de garantie.als je de xbox hebt omgebouwd kan je gebrande spellen en dvd's spelen. als ze je xbox ombouwen, wat meestal rond de 100 euro kost, zetten ze er een chip in waar door dit lukt.
fenominal
25 december 2002, 11:04
+ dat je een grotere harde schijf kan laten plaatsen van 100 of 120 gb en je kan divx en mp3 bestanden afspelen, ligt er natuurlijk wel aan welke chip je neemt.
trouwens met een mod chip kan je ook linux op je xbox laten draaien en hem als webserver gebruiken, het enigste nadeel is dat je niet op xboxlive kan spelen met een omgebouwde xbox
fgkgkghk
17 februari 2003, 23:05
ombouwen dat kreng ik heb zelf een 120 gb harde schijf ::)
en je kunt er alles meedoen films downlaoden en kijken maar de nieuwste van de nieuwste en je kunt xbox live ook nog op ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Uriel
19 februari 2003, 21:04
welke chip heb je en waar heb je et laten doen?
Ryu Hayabusa
26 april 2003, 22:28
Ja, dat zou ik ook wel willen weten
hey mensen
ik heb ook een omgebouwde xbox
je kan er echt veel meer doen als jullie vertellen... ik zal ff een paar opnoemen:
- gekopieerde spelletjes spelen
- spelletjes kopieeren naar de harde schijf
- dvd's kopieeren naar de harde schijf
- dvd's kijken zonder afstandsbediening
- xbconnect spelen (soort van xbox live maar ondersteund meer games dan live, bv. ook halo, en het is gratis)
- divx films, mp3's etc etc afspelen en kopieeren naar de harde schijf
- een grotere harde schijf inbouwen tot 120GB 7200rpm (en word niet te heet maar veel mensen zeggen van wel)!
- nintendo 64, sega, nintendo, supernintendo roms spelen (sinds een paar dagen ook playstation1 spellen maar nu nog zonder geluid, komt vast wel in een van de volgende versies van de emulator)
- via ftp xbox spellen naar je pc sturen
- xbox spellen op de pc downloaden en via ftp naar de xbox harde schijf sturen
- linux draaien
- extra resetfunctie
ik ken geen een andere console die de helft van deze functies ook kan!
en je kan ook via live! spelen
ik heb vanmiddag mijn nieuwe xbox laten ombouwen in amsterdam voor 75 euro. helemaal perfect gewoon. die man heeft mij alles uitgelegd terwijl hij liet zien hoe hij mijn xbox ombouwde. hij heeft voor die 75 euro ook een switch op m'n xbox gedaan zodat ik altijd naar de oude bios kan terugschakelen en Live! kan spelen. als iemand interesse heeft en ook zijn xbox bij die gast wil laten ombouwen kan je mij ff een mailtje sturen: amin@eftegarie.nl dan zal ik je zijn emailadres geven....
trouwens, die gast had trouwens ook alvast het spel Ghost Recon op mijn harde schijf gezet :)
john-lee
31 mei 2003, 14:29
IK wel de dreamcast kon nog veel meer dan dat
sneaky
5 juni 2003, 23:38
dreamcast bestaat dat ding nog?
mike88
16 juni 2003, 12:10
tuurlijk bestaat HET ding nog!!!
-Jesse-
16 juni 2003, 18:58
Ik zag net ergenst staan dat je mp3 kan afspelen als ie omgebouwt is, dat kan ook gewoon als ie niet omgebouwt is toch
SittingDuck
16 juni 2003, 19:21
nope, hij kan alleen WMA's afspelen, Microsofts antwoord op MP3 als je 'n muziek cd naar je xbox hardeschijf overzet, dan zet ie ze automatisch om naar WMA.
-Jesse-
17 juni 2003, 11:46
Oow vandaar, ik dacht al ik kan gewoon mijn eigen mp3's afspelen onder Gotham wat zeuren ze hier nou :P :D
Michael :D
23 juni 2003, 21:45
dan kan je opgepakt worden maar denk eerder dat je een boete krijgt. Ombouwen is illigaal :D
Sonic The Hedgehog
23 juni 2003, 23:09
Daarom zou ik het nooit doen.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.