w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Rollercoaster Tycoon Patch Voor Xp [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Rollercoaster Tycoon Patch Voor Xp

MiM
2 maart 2004, 13:52
hey mensen,

ik wou weer een RCT spellen, maar omdat ik nu XP heb krijg ik dus foutmeldingen,

want de .........is invalid,

ik heb op de RCT site een patch gedownload, maar die wil niet installen omdat het een US patch is, en ik een Ned RCT heb dus,

Wie O Wie kan me helpen?!?!

ik wil graag me game weer spelen!

AZ-Fan1
2 maart 2004, 14:19
ff zoeken bij "ik wilde een zoekmachine adviseren maar daar zie ik toch maar van af" "ik wilde een zoekmachine adviseren maar daar zie ik toch maar van af"

www.bmxonline.tk
2 maart 2004, 15:48
Originally posted by MiM@02-03-2004, 13:52:54
hey mensen,

ik wou weer een RCT spellen, maar omdat ik nu XP heb krijg ik dus foutmeldingen,

want de .........is invalid,

ik heb op de RCT site een patch gedownload, maar die wil niet installen omdat het een US patch is, en ik een Ned RCT heb dus,

Wie O Wie kan me helpen?!?!

ik wil graag me game weer spelen!
Nou ik snap het niet want ik heb rct en ik heb windows xp en ik krijg geen foutmelding!!!
Maar ik heb ook een programma op de comp staan en dat heet programmacompatibiliteit en daarmee fop ik het programma!!! Volgensmij stond dat programma al op de comp toen we hem kochten dus je moet maar ff bij start en dan Bureau-accessoiris en dan stat hij bij mij in dat rijtje!!!

Groetjes Vincent

The Gamer
2 maart 2004, 15:57
Hier (http://www.rctholland.nl/downloads/files/patches/rct_du.zip) is de patch te downloaden.

MiM
2 maart 2004, 18:32
Originally posted by AZ-Fan@02-03-2004, 15:19:40
ff zoeken bij "ik wilde een zoekmachine adviseren maar daar zie ik toch maar van af" "ik wilde een zoekmachine adviseren maar daar zie ik toch maar van af"
ja die zoekmachine leker ding is dat!

9 vn de 10 keer werkt ie niet, en als je via "ik wilde een zoekmachine adviseren maar daar zie ik toch maar van af" ofzo zoekt dan krijg je 1001 dingen maar nix waar je wat aan hebt,

en ik wist niet dat er een RCT forum was, vandaar,

ik kom hier bijna nooit meer

iig TNX!

AZ-Fan1
2 maart 2004, 19:11
Originally posted by MiM+02-03-2004, 18:32:01--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (MiM @ 02-03-2004, 18:32:01)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--AZ-Fan@02-03-2004, 15:19:40
ja die zoekmachine leker ding is dat!

9 vn de 10 keer werkt ie niet, en als je via "ik wilde een zoekmachine adviseren maar daar zie ik toch maar van af" ofzo zoekt dan krijg je 1001 dingen maar nix waar je wat aan hebt,

en ik wist niet dat er een RCT forum was, vandaar,

ik kom hier bijna nooit meer

iig TNX! [/b][/quote]
inplaats van "ik wilde een zoekmachine adviseren maar daar zie ik toch maar van af" kwam dat de hele tijd

sacha
12 augustus 2004, 23:34
Ook wij hadden problemen met het saven van spellen van Rollercoaster Tycoon onder Windows XP.
Ga naar www.atari.com/rollercoastertycoon/patches.php en kies voor dutch-V1.08.187. Bestand openen. Computer opnieuw opstarten. Als het goed is kun je nu saven. Succes!! :lol:

Groet Sacha.

Serpentrax
13 augustus 2004, 12:18
Originally posted by sacha@12-08-2004, 23:34:20
Ook wij hadden problemen met het saven van spellen van Rollercoaster Tycoon onder Windows XP.
Ga naar www.atari.com/rollercoastertycoon/patches.php en kies voor dutch-V1.08.187. Bestand openen. Computer opnieuw opstarten. Als het goed is kun je nu saven. Succes!! :lol:

Groet Sacha.
Wil je de volgende keer een beetje op de leeftijd van de topic letten?
In deze topic is al vijf maanden niet meer gereageerd...
Overigens zal ik dit keer geen officiele waarschuwingen geven, want het was een goedbedoelde tip en geen bump met een of ander
spambericht.
Maar toch volgende keer even op de datum van de laatste reactie letten, als het kan :)