w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

controller kapot [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : controller kapot

boone
29 oktober 2002, 09:29
wie van jullie hebben er al eens een controller stuk gegooid.
zo ja, hoe lang heb je er over gedaan en met welk spel was dit.
thank you for your cooperation :)

Mercenary
29 oktober 2002, 22:23
Lol, ik heb wel es me PSOne Controller stuk getrapt toen ik in fifa 2001 met FC Den Bosch op wereldklasse niveau tot 34 keer aan toe verloor van Feyenoord (ach ja, feyenoord is ok zo goed ;D)

andre
31 oktober 2002, 12:53
ja ik ook met project gotham racing
hij ging tegen de muur en toen deden de x en y as een beedje raar

tijnbanaan
9 januari 2003, 19:55
ja ik heb weleens een controller kapot gegooit ik zat sega gt 2002 tespelen en toen verloor ik met 00.01 sec toen vloog mn controller tegen de muur,er zat een behoorlijke scheur in greetz tijnbanaan :o

SittingDuck
9 januari 2003, 22:49
Ik heb wel 's een stuurtje aan gort getrokken. Het was zo'n goedkoop kutding, en ik zat 'n een of ander spel te spelen toen ik ineens me helemaal doodschrok van iets wat voor m'n auto kwam.. flink aan dat stuurtje getrokken, en het plastic zei "krak"

fenominal
13 januari 2003, 22:29
Oiw das pijnlijk (voor dat stuurtje dan)

k snap niet hoe hard je moet gooien met controller om hem zo kapot te maken als hierboven beschreven.
k mn controller wel heel vaak een stuk laten vliegen hij kwam pas neer als de lengte van het snoer was bereikt begrijp je.
k heb hem ook al vaak op de rand van mn bed geslagen (HARD HEEL HARD)
daarna rammelde er wel van alles maar hij dee het nog perfect.

toen het weer een aantal keer was gebeurt ging een van de stick automatich naar links ook al zat je er niet aan, echt zwaar irritan.

maar dit was allemaal met mn psx met mn kruisdoos ben k tot nu toe nog heel zuining geweest maar dat zal over een paar jaar (als die oud is) wel veranderen.

boone
22 januari 2003, 11:54
nu ik toch bezig ben heb ik nog een vraag voor jullie: hebben jullie misschien nog tips voor als je flipt wat doe je om je in te houden als je weer eens verliest ( ik kan commandos 2 niet echt winnen namelijk) het is mijn 2de controller al namelijk.
mzzl boone.

SittingDuck
22 januari 2003, 17:51
sla op 'n kussen ofzo.. helpt bij mij ook ;D, ergens anders op slaan is niet zo'n goed idee.. sloeg zelf wel 'ns op m'n deur.. nu heb ik geen deur meer....

boone
29 januari 2003, 14:00
ik heb het eens is geprobeerd maar de bank was niet hard genoeg toen ik op het randje sloeg wist ik niet dat er een hoete randje in zat..... ik heb een week niet kunnen spelen dus dat helpt ook niet.
maar in iedergeval bedankt.
mzzl boone

SittingDuck
30 januari 2003, 17:46
je moet ook niet op de rand van je bank slaan ::), in 'n bank zitten meestal balken op de rand (anders zou ie gewoon inzakken) ;D

Justice
2 februari 2003, 11:19
PSX controler *;D bij fifa '98 *;D ik was gefrustreert door die k*t moffe in 7 min 2 goals winen ze als nog WARUARW***AAAA*AW toen heb ik de kabel van de controler eruit getrokke en hem door de lucht gezwaait(1x) en toen keihard tegen de grond geramd *;D hheehe wat een oplugting *;D

painless
14 februari 2003, 22:02
Beste mensen,

ik heb een heel assortiment controllers kapot gegooit, eerst de nes, toen heb ik die gun doormidden gebroken , en een controller, daarna bij de snes ook een paar controllers. En bij de N64 (vooral mariokart wanneer ik op het eind ingehaald wordt) ik heb bij de N64 zo'n 4 controllers gesloopt, ik heb een keer het snoer gepakt en keihard tegen de muur gegooid, ik heb nog niet een xbox controller echt gesloopt, maar dat komt omdat ik altijd een oude controller naast mij leg zodat ik daarmee kan gooien, ik ben gewoon een slechte verliezer bij sommige games. Ik wil nog een gamecube controller kopen (al heb ik geen gamecube) puur omdat ik alle nintendo controllers kapot heb gegooid behalve die van de gamecube, Oja ik heb ook een keer een gameboy pocket gesloopt, die vervelende springstukjes bij mario wat verwacht je? Xbox heeft gelukkig niet hele irritante hoog flipgehalte spellen misschien Amped of DOA3 maar lang niet zo erg als mario.
PS mijn broer presteerd het om een xbox controller te slopen in ongeveer 5 sec bij het voor de eerste keer spelen op de xbox bij DOA3.
Greetz
Painless

Sun_Zize
14 februari 2003, 22:11
ik heb vandaag ook een xbox gekocht en mijn controler is nog heel

voorlopig nog dan he =P

SittingDuck
14 februari 2003, 22:52
Je moet wel VEEL moeite doen om 'm te slopen ;D hij is veel steviger dan zo'n PS2 ding

painless
15 februari 2003, 03:56
Jah klopt, het zijn super sterke dingen, die nintendo controllers krijg je ook gemakkelijk kapot, die printplaten zijn erg slap. Mijn xbox controller heeft zelfs splintercell overleeft. ;D
Greetz
Painless

Sun_Zize
15 februari 2003, 13:20
ja dat is toch beter, toen ik de xbox controler voor het eerst zag dacht ik zo die ziet er stevig uit :) de ps2 controler is kleiner en veel breekbaarder lijkt mij, de gc controler lijkt me ook wel sterk maar eigelijk kan ik hier nog niet over oordelen want ik heb ze nog niet vast gehouden... ::)

fenominal
15 februari 2003, 13:24
k wel en xbox oogt wel het sterkts en voelt ook steviger aan, maar tog

yoow painless als jij en je broertje zoveel slopen, mischien een boksbal aanschaffwn
kan je je agressie kwijt en het is een stuk goedkopen dan als die vcontrollers

painless
15 februari 2003, 15:15
Fenominal een boksbal aanschaffen is wel een goed idee, I will keep that in mind.
Greetz
PainLess

boone
17 februari 2003, 09:18
ja hoor het is weer eens zover ik heb gisteren mijn 3! controller kapot gegooid. ik snap het ook niet. met ghost recon werd mijn hele peloton uit geroeid. tot 4 keer toe. het word nu echt serieus. oeps. mzzl.
boone

painless
17 februari 2003, 10:47
Hey boone,
je gaat toch niet mijn persoonlijke record verbeteren qua controllers kapot gooien? I have got some advice 4 you koop een non irritant spel zoals Crazy Taxi 3!
Greetz
Dark Master

boone
19 februari 2003, 11:15
hahaha heel leuk "dark master" ik heb dat spel al een tijdje en je weet dat ik dan helemaal flip als ik dat speel. of zal ik ff vertellen dat jij allemaal kapotte controllers in je kelder hebt hangen voor de sier? oeps nou heb ik dat al getypt. sorry
mzzl,
boone

painless
19 februari 2003, 16:41
Wat moet je anders met kapotte controllers?
By the way jij kan inmiddels wel een winkel beginnen met kapotte xbox controllers, (ik kan een winkel beginnen met allerlei controllers off topic) Hoe gaat het by the way met je nieuwe controller is ie al beschadigd?
Greetz

Acradavos
19 februari 2003, 17:16
sla op 'n kussen ofzo.. helpt bij mij ook ;D, ergens anders op slaan is niet zo'n goed idee.. sloeg zelf wel 'ns op m'n deur.. nu heb ik geen deur meer....

Lol...geen deur meer...sta je lekker op de tocht.. ;D

SittingDuck
19 februari 2003, 18:39
ach.. ik zit op zolder, dus maakt niet zoveel uit ;D

Acradavos
19 februari 2003, 19:20
Kan het nooit *smell* ruiken op je kamer...geen bedluchtjes meer.. ;D
Lekker doorwaaien! :)

painless
19 februari 2003, 20:46
Ik zit altijd in de kelder te flippen gelukkig hoort meestal niemand mij, en dan gooi ik altijd met mijn ''speciale'' flip controller tegen de muur ofzo, ligt eraan welk spel ik speel, splintercell op hard mode kan irritant zijn if you know what i mean.
Greetz

Sun_Zize
19 februari 2003, 21:13
daar weet ik alles van ::)
maar ach je moet gewoon een stuk dik stof op de muur gooien, en als je dan kwaad word hup controller richting muur en hij gaat netjes tegen het stof aan, je moet dan wel ook wat op de grond leggen anders heb je er nog nix aan :P

Tazmanian_Gabber
16 maart 2003, 10:57
Moet je wel snel zijn, want eer je de controller naar de muur gooit, is het kussen al lang tegen de grond. :P