View Full Version : Dragonball Z voor X-Box??
Shadow
17 november 2002, 18:30
Weten jullie of dragonball z voor de x-box komt? ???
Verzopen kat
20 november 2002, 17:24
waarschijnlijk niet
ssjdaniel
20 november 2002, 17:29
er zijn nog geen plannen voor ik heb er wel rumoer over gehoort maar dat scheen nog verweg misschien later maar voorlopig komt er nog geen DRAGONBALL naar de XBOX helaas :-/
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Verzopen kat
20 november 2002, 19:14
Er zijn ook al db(z/gt) spellen op de ps en op de gba daarom lijkt het me onwaarschijnlijk. misschien heeeeel ver in de toekomst op de xbox 3 ofzo.....
thom
20 november 2002, 20:39
dan is dbz al weg i think
maybe dragonball af
Verzopen kat
20 november 2002, 20:42
Die bestaat niet, dat was een gerucht dat in de wereld is gebrachr door een rijke DB Z/GT fan. De dragonball series zijn afgelopen!!!!!!!!!!
Shadow
21 november 2002, 10:54
oke bedankt voor jullie reacties ::)
Shadow
21 november 2002, 15:26
maarre ik had gehoord dat infogrames een dragonballz spel voor de x-box zou maken :-/
Verzopen kat
21 november 2002, 16:02
het zou kunnen maar ik zou er niet al te veel op hopen, alle db z/gt spellen zijn tot nu toe niet zo goed geweest... en ik denk adt je een db z/gt spel beter oddr een japs bedrijf kunt laten maken...
Shadow
25 november 2002, 15:09
het wordt een dragonballz spel net als dragonball gt dus...
Sun_Zize
25 november 2002, 20:02
ik denk niet dat er een dragonball game voor de x box want
de ps2 heefd net een nieuwe bokani of zo
Mango
6 december 2002, 09:28
Het is: DragonballZ Bodukai ;)
Sun_Zize
7 december 2002, 14:41
dat bedoel ik :)
maar budokai is exclusief vooor de ps2 dusss geen dragonball voor
de x box
Mango
7 december 2002, 18:29
Echt jammer joh,..
*zucht*
Krijg ik eindelijk is een Xbox en dan komt er geen DBZ spel voor de Xbox :-[ :'(
Shadow
8 december 2002, 01:11
er komt een dragonball z spel uit voor de xbox gemaakt dor infogrames
Sun_Zize
8 december 2002, 20:47
en hoe mag die dan gaan heten?
andrevdveen
12 december 2002, 09:16
coool ik kan niet wachten!!!!!!!! als het maar niet zo'n wazig spel wordt als op de ps2.
super_vegeta
22 december 2002, 11:33
Weten jullie of dragonball z voor de x-box komt? ???
Nee wel op playstation 2!
super_vegeta
22 december 2002, 11:35
coool ik kan niet wachten!!!!!!!! als het maar niet zo'n wazig spel wordt als op de ps2.
Vind je dat een wazig spel ik vind het een gaaf spel!
Andrew
28 december 2002, 10:25
Er komt in de toekomst zeker een dbz spel, het wordt een soort RPG! ;D ;D ;D ;D
S-Predje
28 december 2002, 17:55
nouw... als ie er nog niet is! dan bouw je je xbox om, install je GBA emulator of PS emulator en speel je het zo! :D
painless
15 februari 2003, 03:59
Beter RPG, als het een beetje op bidforpower dbz versie lijkt ben ik al tevreden en dan ook nog via xbox live tegenelkaar gamen dat zou helemaal cool zijn. Question wanneer komen er by the way weer nieuwe episodes op yorin ze zijn nu WEER eens de boel aan het herhalen.
Greetz
Painless
diederik
28 februari 2003, 09:04
In de xbox magazine staat duidelijk 'nee' :(
Ik vind het ook wel jammer
doei
x-prophet
14 maart 2003, 09:39
Sorry maar ik moet zeggen dat jullie dom zijn er komt ook BDZ Budokai voor de NGC dus waarom zou er in de toekomst geen xbox versie van komen? en als je me niet geloofd check gamespot
Tazmanian_Gabber
16 maart 2003, 10:36
Dragonball will never die.
En daarbij ik ben die hyper rond Dragonball Z zo beu. Iedereen denkt dat er enkel Dragonball Z en GT zijn, maar daarvoor was er ook nog de gewoone afleveringen van Dragonball.
Bijna niemand weet hoe de geschiedenis, van Son-Goku, Bulma, Oolong, en de rest, is gegaan. Vond nochthans Dragonball echt wel grapig. En zat nog veel actie in ook.
Sebbie
26 maart 2003, 10:57
Dragonball will never die.
En daarbij ik ben die hyper rond Dragonball Z zo beu. Iedereen denkt dat er enkel Dragonball Z en GT zijn, maar daarvoor was er ook nog de gewoone afleveringen van Dragonball.
Bijna niemand weet hoe de geschiedenis, van Son-Goku, Bulma, Oolong, en de rest, is gegaan. Vond nochthans Dragonball echt wel grapig. En zat nog veel actie in ook.
Iedereen weet heus wel dat er ook dragonball is maar in deze wereld vind iedereen (behalve jij) dragonball saai. waarom? nou, wat is er nouw leuk om goku als kleine peuter te zien die alleen maar blij naar schatten gaat zoeken. en jah later gaan ze ook vechten tegen piccolo enzo maar dat is het wel. In dbz en gt komt er tenminste een beetje fatsoenlijke actie voor. dus daar kan je makkelijk een game van maken.
hoe wil jij dan een game van db maken??
Zeker een beetje rondlopen, schatten/dragonballs zoeken en piccolo in elkaar rammen, nou hoei.
en er zullen vast nog wel dbz games komen voor xbox (en andere sytemen). want ze moeten gek zijn willen ze dat niet uitmelke...
mzzl, sebulba
x-prophet
26 maart 2003, 11:44
haha life is a pregnant dog? jij bent ziek in je hoofd ;D maare db gaat wel maar het komt denk ik echt wel ooit eens op de box of de 2e versie ervan ::)
Tazmanian_Gabber
26 maart 2003, 17:50
Wow, nog iemand die DB kent, dan zul je wel een van de weinigen zijn. DB was gewoon lache. Net als de film van DB gewoon lache met een vleugje vechte. Was gewoon vet.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.