View Full Version : project gotham racing
scootergarfield
14 augustus 2002, 01:20
Ik heb zelf geen x-box, maar heb hem een maandje van een vriend van me geleend (op vakantie natuurlijk, ja ja, je raad het al :D ). Ik ben gek op race spellen maar ik vind dit toch echt nix!!! Heb het een uurtje gespeeld maar nee, nix voor mij. Als iemand dit spel wel vet vind, moet die me dat effe laten weten, misschien doe ik wel wat fout ofzo... Please help me???
Nee, u hebt gelijk. Ik vind het ook te moeilijk. Ik heb het na 2 weken ook weer ingeruild.
SittingDuck
16 augustus 2002, 19:07
Wat vinden jullie er moeilijk aan dan? Ik wil ook 'n Xbox kopen.. en denk dat PGR toch wel een van de "must haves" van de Xbox is..
andrevdveen
17 augustus 2002, 18:23
vindt ik ook ik heb PGR en vindt er niets moeilijks aan. je moet alleen wel lang racen voordat je de ferrari f50 kan benutten
devil
21 augustus 2002, 19:30
yeet,
ik heb het spel en ik vind de ferrari F50 wel goed op het vlak van speed, maar slecht op het vlak van bestuurbaarheid.
SittingDuck
21 augustus 2002, 21:21
Kijk.. zit er een Lamborghini in PGR? Dan heb je een raket op wieltjes maar wel eentje die (redelijk) makkelijk te besturen is. (als ze 't gedrag van de auto ook echt namaken dan)
andrevdveen
22 augustus 2002, 12:19
nee die zijn sowieso langzamer dan een ferrari f40/f50. maar moet toegeven het is wel een klote besturing die f50. maar dat went wel. als je maar lang genoeg er achter zit
:)
SittingDuck
22 augustus 2002, 17:55
De allernieuwste lamborghini is misschien ietsje langzamer (ongeveer 10/20 km) maar hij trekt wel 0,4 seconden sneller op. :P
Ferrari f50: van 0 naar 100 in 3,8 sec
Lamborghini Murcielago: van 0 naar 100 in 3,2 sec
andrevdveen
23 augustus 2002, 12:21
nou dan ga ik alvast maar sparen. ha ha ;D
SittingDuck
23 augustus 2002, 17:20
Als je nu begint, heb je over 60/70 jaar wel genoeg geld om zo'n ding te kopen, denk ik ;D
SittingDuck
31 augustus 2002, 20:49
Die F-50 rijdt trouwens wel lekker.. alleen je moet wel oppassen in de bochten. ;D Toch is PGR niet zo'n geweldig spel.. als er nou 'n Lamborghini Diablo in had gezeten was 't een perfecte game geweest ;D
andrevdveen
2 september 2002, 16:28
Ja okee maar je kunt niet alles hebben. komt er trouwens nog een vervolg op??
SittingDuck
2 september 2002, 17:30
Ik geloof van wel.. Ze zouden wel gek zijn om er geen vervolg op te maken
henk
3 september 2002, 19:36
saai spel veel te moeilijk voor mij
SittingDuck
3 september 2002, 20:47
Ik moet toegeven.. het is 'n MOEILIJK spel. Maar saai? neuh.. Je moet alleen ff doorzetten, niet bij race nr 3 meteen opgeven omdat je die rondetijden die je MOET halen niet haalt. begin eerst met de gewone races met tegenstanders.. die zijn 't makkelijkst. Beuk gewoon alles wat tussen jou en de 1ste plek zit weg, en je haalt t wel
andrevdveen
6 september 2002, 11:40
ja ja ik vindt het alleen als je met die ford mag racen, dat je dn geen steek verder komt.
SittingDuck
6 september 2002, 23:38
Nou, met die Ford Focus Cosworth kom je 'n heel eind. Ik heb ermee de hele Londen stage uitgereden. Toen kreeg ik die Nissan Skyline GTR. Heb ik alle races in tokio mee uitgereden (in de Kudos Challenge mode) maar als je in New York komt met die Skyline, dan ga je 't heeeeel moeilijk krijgen. Je moet oeerst genoeg kudos hebben voordat je 'n snellere auto krijgt.. Dus moet ik nog tig races gaan rijden voordat ik 'n snellere bak heb, en dan maak ik pas kans om als 1ste te eindigen..
andrevdveen
9 september 2002, 17:31
jeejtje das klote en ik kom al geen steek verder met die ford. weet nu al dat ik het zwaar moeilijk ga krijgen
SittingDuck
9 september 2002, 17:43
Ik heb die straatraces in professional mode gehaald met m'n Skyline GTR, maar die tijdraces kom ik echt niet voorbij. Weet iemand toevallig 'n cheat om wat meer kudos te krijgen ofzo? :-[ :-[ Anders is het gewoon onmogelijk om voorbij de tijdraces te komen.
Maar als je nog niet zo ver bent als ik, dan kan je best met 'n Focusje die races doorkomen.. je moet alleen ERG goed je best doen, en vooral achter je tegenstanders gaan rijden, en op ongeveer dezelfde plekken gaan remmen als zij doen (ik rem meestal ietsje later, of ietsje eerder), die rijden op de "perfecte lijn". En als er een (snellere) tegenstander achter je zit dan moet je die gewoon blokkeren en steeds recht voor 'm blijven rijden, dan kan ie er niet langs.
hey mensen!
Ik weet PGR is moeilijk maar als je blijft doorzetten is het een geweldig spel dat zeker niet snel begint te vervelen maar als het niet lukt pak je mischien wel de verkeerde auto je nieuwste is niet altijd de fijnste voor een bepaalde race! suc6 Greetzz
Gerard_Lopez
14 september 2002, 11:01
Dit is echt een fucking goed spel man!
Moeilijk is wat overdreven, maar makkelijk zeker niet. Precies goed dus! Het moet namelijk wel een uitdaging blijven en je moet er lang mee vooruit kunnen.
andrevdveen
15 september 2002, 23:21
zo zie je maar weer kan beter f1 2002 gaan spelen. maar ben aan het wachten op collin mcray rally 3. lijkt me ook tof
edwin1984
16 oktober 2002, 20:42
Collin MCrea 3 lijkt me ook heel mooi!
de schade en de mooie landschappen zaalig!
8)
speed devil
21 oktober 2002, 11:16
;D hey, ik heb een xbox met project gotham maar ik vind het een super spel!!!
Ik weet niet of jij iets fout doet maar als je een race liefhebber bent dan moet het toch ECHT een super cool spel zijn. Maar goed, ieder zijn smaak.
gr. nick
En, voor alle sizy's die pgr niet uit kunnen spelen, vul nosliw als naam in, en voor de ck die het wel uit gespeeld hebben, buy colin mcrae 3 of halo, ben je weer ff zoet.
gr. speed devil
RogerDJ
21 oktober 2002, 16:11
Nosliw (dus met hoofdletter anders werkt het niet).
Verder vind ik het juist een heel goed spel. Niet al te realistisch waardoor het dus niet te moeilijk is.
Het is inderdaad een kwestie van de juist auto te kiezen voor bepaalde races. Vooral voor mooie slides zou ik niet de beste handelbare auto nemen.
Met de Ford en de Porsche Boxer kom je flink ver.
SittingDuck
21 oktober 2002, 17:42
De Porsche Boxer en de BMW moet je nemen als je veel moet sliden enzo, dus bijvoorbeeld bij Kudos Challenges, dan haal je al snel meer punten, alleen moet je wel aan die auto's wennen, de achterkant breekt erg snel uit
ssjdaniel
20 november 2002, 17:37
tja het is een moeilijk spel maar ik ben al wel op very hard maar ik kom niet verder dan de 2e race echt vervelend
Ik speel dit spel op very hard altijd gemakkelijk uit,een beetje oefenen en een goede gamer zijn en dit spel is zeker niet de moeilijkste!Ik race meestal met de feroce:niet de snelste wagen maar de best bestuurbaarste. SEE MORE HEAR MORE FEEL MORE PLAY MORE X-BOX
SittingDuck
20 november 2002, 19:13
De feroce de best bestuurbare? dat is de Nissan Skyline GTR vind ik :P
superbadeend
29 november 2002, 12:19
J wou een xbox kopen? Moet je echt doen, zelfs als je houd van Nintendo games zoals perfect dark of starfox adventures, want de developpers daarvan heeft Billy opgekocht!
Sun_Zize
1 december 2002, 19:09
ach ja niets is tegenwoordig meer veilig voor stinkende billy
met 56 miljard....
andrevdveen
2 december 2002, 08:36
kijk billy zorcht goed voor de xbox liefhebbers.
van mij moet billy alleen nog sony overkopen om zo gta 3 op de xbox te krijgen. en waarom niet billy heeft toch geld zat dat klein beedje kan er dan ook nog wel af.
SittingDuck
6 december 2002, 09:48
om GTA 3 op de Xbox te krijgen moeten ze Sony niet kopen.. dan moeten ze Rockstar Games kopen. Ze moeten dan wel 'n contract afkopen wat Rockstar Games met Sony heeft afgesloten (als dat al kan) En het lijkt mij dat Sony niet zo dom is om zo'n populair spel kwijt te raken aan een concurrent. Ik ken veel mensen die een PS2 gekocht hebben omdat ze hadden gehoord dat GTA 3 als eerste op de PS2 zou uitkomen.
btw. Sony is 'n enorm bedrijf, die koop je niet "even", waarom zou een software bedrijf (dat is M$, voor het grootste gedeelte) een bedrijf kopen dat in 'n totaal andere markt werkt? sony maakt wel wat meer dan alleen stereo's, tv's, walkmans en playstations
guido
30 december 2002, 20:03
Ik zit uren te spelen maar ik krijg New York maar niet uitgespeeld en hoe krijg je eigenlijk de Feroce? ik heb onder een andere naam cheats gebruikt en die Feroce rijdt echt super man maar goed ik kom niet meer verder en nu is er ook niet meer zo veel aan ik denk dat ik hem ga ruilen tegen DOA 3 of zo
SittingDuck
31 december 2002, 00:00
Project Gotham Racing vind ik echt zo'n game die je, als je ff vast zit, een tijdje laat liggen en dan krijg je ineens zin om ff te gaan racen met PGR en dan kom je na 1 of 2 keer proberen weer verder. Trouwens, new york is niet eens zo verschrikkelijk moeilijk.. Tokio vind ik 'n stuk moeilijker. Bij new york moet je gewoon ff een paar keer op geraced hebben voordat je d'r echt goed in wordt, vooral in die smalle straatjes.
fenominal
17 februari 2003, 17:27
deze game is echt zwaar moeilijk man en weet je wat me iriteerd dan ga je moeilijk lopen doen om iets te halen en dan krijg je eindelijk een nieuwe auto en dan is dei weer een stuk slechter das echt nep gewoon >:( >:(
speed devil
17 februari 2003, 17:42
hallowh luitjes,
Ik vind dat jullie verschrikkelijk l+lluh, pgr is redelijk moeilijk maar zoals sitting duck zij, een tijdje later ga je het weer spelen, als hardcore gamer ga je toch geen spelletje ruilen omdat ie te moeilijk is??? ik weet niet of iemand hier splinter cell heeft maar hiervoor geld precies hetzelfde. en over dat de auto's niet beter zijn als ie nieuwer is, misschien geld dat voor jou maar anderen vinden misschien de speed wel belangrijker als de wegligging of whatever. dus voor alle sizzys die de game willen inruilen, doe dat nou niet en laat hum ff liggen, een tijdje later ben je erweer hopeloos verslaaft aan!!
gr. nick
SpaceKees
17 februari 2003, 17:44
Nou, lijkt me dat het qua besturing niet echt fijn is ....
speed devil
17 februari 2003, 17:46
dat wat niet fijn is?
SpaceKees
17 februari 2003, 17:48
Ja, maar Ome Bill mag wat developpers dan wel opgekocht hebben, maar developers zijn meestal ook nogal wat vrijheid gewend. En als ze dat bij chef Gates niet voldoende naar het zin krijgen, zijn ze ook zo weer weg. En wat heeft ome Bill dan nog over ? ??? - juist, een lege huls die voor veel te veel centjes is gekocht ! :-[ :-/
Trouwens, je ziet nu ook weer een trend naar independent developpers houses. Is financieel ook wel zo aantrekkelijk, want dan kan je hetzelfde spel drie keer uitmelken ipv het exclusief voor de M$oft Xbox aan te bieden ! ;D
SpaceKees
17 februari 2003, 17:50
Het mooiste race spel is toch echt wel Colin McRae 3.0 !!! ::) :o ;D
SpaceKees
17 februari 2003, 17:51
Welk race stuur hebben jullie trouwens
(merk en waar aangeschaft ?!) :)
speed devil
17 februari 2003, 17:53
heb ik ook ;)
SpaceKees
17 februari 2003, 18:10
Ja, maar wel merk stuurtje heb je dan ?! (en waar heb je het gekocht?) ??? :o
christoph geypen
28 februari 2003, 19:44
ik vind het wel een vett spel fkes gewent geraken,in begin is het wel kut ja.de f50 is een kut auto int begin maar als ge er een tijdje mee rijd dan gaat het wel
Acradavos
28 februari 2003, 20:27
ik vind het wel een vett spel fkes gewent geraken,in begin is het wel kut ja.de f50 is een kut auto int begin maar als ge er een tijdje mee rijd dan gaat het wel
Hoezo k*t?
SittingDuck
28 februari 2003, 21:06
hij is nogal moeilijk onder controle te houden, omdat ie zo snel optrekt. In het echt wordt ie daarom ook niet aan iedere idioot verkocht die met 'n pak geld staat te wapperen ;D (en je mag 'm ook niet zomaar aan iedereen doorverkopen volgens mij..)
painless
28 februari 2003, 22:03
PGR is een verschrikkelijk IRRITANT klote spel, je kan dat spel onmogelijk uitspelen, dan moet je pro coureur zijn in het echt, en dan kan je maybe nog niet winnen. Je kan met een mini toch nooit een dodge viper verslaan, dat wil gewoon niet, ik heb het al LANG opgegeven!! (controllers weet je!)
Greetz
PainLess
SittingDuck
28 februari 2003, 23:46
Ik heb ongeveer 3 kwart van het spel uitgespeeld, dus als ik het kan, moet jij het al helemaal kunnen. de eerste races krijg je die mini, later de New Beetle.. met die 2 bakken kan je aardig wat races winnen, en bij races waarbij je veel Kudos moet winnen, kun je het beste de auto's nemen die veel slippen (zoals de BMW Cabrio, en Mercedes CLK of Porsches)
Sun_Zize
1 maart 2003, 12:02
ja soms is het wel handig maar bij mij slippen ze veel door en haal ik net die kudos niet iri :S met welke knop remmen jullie a of een ander?
fenominal
1 maart 2003, 14:12
dat hangt ervan af of het om kudos of tijd gaat.
als het om kudos gaat dan rem ik met A omdat je op die manier sneller en langer kan slippen.
als het om tijd gaat dan met de trekker want naar mijn idee ben je op die manier wel sneller door de bocht maar je verdient er amper kudos mee.
ff een vraag namelijk:
het gebeurt me weleens dat ik een slide maak die gewoon echt foking lang duurt daar verdien je dan makelijk 200 kudos in een keer mee, zlefs als je alleen rechtdoor gaat. maar het is me nog nooit met opzet gelukt altijd perongeluk.
weet iemand hoe je dit met opzet doet want die kudos tikken dan wel lekker aan natuurlijk
SittingDuck
1 maart 2003, 17:03
Ik rem meestal met de schouderknop (trekker) A gebruik ik nauwelijks, neem bij een Kudos Challenge altijd een bak die gemakkelijk in een slip terecht komt (BMW, Porsche enzo) dan moet je alleen op het juiste moment ff remmen en dan "breekt" je achterkant uit, en dat moet je 'n beetje aan kunnen voelen, maar je kan ongeveer weten wanneer je moet remmen, als je banden piepen.
btw. als je auto teveel doorslipt kan je gewoon in de tegengestelde richting sturen (niet te veel) dan trek je 'm weer recht maar doe het wel voorzichtig, niet meteen een ruk naar de andere kant toe, want dan slip je weer de andere kant op.. zonder dat je er controle over hebt :-/
Tazmanian_Gabber
16 maart 2003, 11:02
Kan gewoon niet racen met die 2 triggers, geef mij maar de rechter knuppel om op te trekken en af te remmen. Veel gemakkelijker vind ik.
x-prophet
26 maart 2003, 12:12
I pull the trigger with everything. die zijn er voor gemaakt dus gebruik ik ze ook. Je gaat toch niet iets kopen en dan niet gebruiken??
Tazmanian_Gabber
26 maart 2003, 17:53
Deuh, ik gebruik die triggers wel voor andere games, maar niet voor racen.
fenominal
26 maart 2003, 20:56
dat hangt ervan af of het om kudos of tijd gaat.
als het om kudos gaat dan rem ik met A omdat je op die manier sneller en langer kan slippen.
als het om tijd gaat dan met de trekker want naar mijn idee ben je op die manier wel sneller door de bocht maar je verdient er amper kudos mee.
ff een vraag namelijk:
het gebeurt me weleens dat ik een slide maak die gewoon echt foking lang duurt daar verdien je dan makelijk 200 kudos in een keer mee, zlefs als je alleen rechtdoor gaat. maar het is me nog nooit met opzet gelukt altijd perongeluk.
weet iemand hoe je dit met opzet doet want die kudos tikken dan wel lekker aan natuurlijk
weet iemand hier antwoord op t zou mooi zijn als k dit onder controle kan krijgen
Sun_Zize
26 maart 2003, 21:21
ja op een rechte weg kleine slipjes heel lag achter me kaar te maken van links naar rechts naar links enz.
fenominal
26 maart 2003, 21:54
k ga het proberen. t is gewoon zo'n spel wat je een tijd speelt en dan weer een tijd niet dan weer wel.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.