w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Rayman [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Rayman

Gonnie
2 februari 2004, 22:48
Hallo, ik ben met mijn zoontje Rayman1 op de playstation1 aan het spelen. Ik kan wel chatcodes vinden, bijv. in het continuescherm moet je boven,onder,rechts,links indrukken voor meer continues, maar dit werkt niet! Ook heb ik enkele pas/wacht-woorden gevonden,maar ik weet niet waar ik dit moet invullen, Vul ik dit namelijk gelijk aan het begin in bij password, dan krijg ik te lezen dat het een verkeerd password is, Wie kan mij helpen??

Bedankt alvast, Gonnie

Hak_74
3 februari 2004, 11:46
ik adviseer je allereerst om deze vraag HIER (http://www.nationalegamingforums.nl/index.php?act=SF&f=162) te stellen, in het Rayman forum.

En daarnaast kun je de cheats en hoe en wanneer je ze toe moet passen waarschijnlijk wel vinden op gamefaqs.com

Roy
3 februari 2004, 13:15
----> Rayman forum ^_^

Gangboy
3 februari 2004, 19:45
Originally posted by Gonnie@02-02-2004, 22:48:23
Hallo, ik ben met mijn zoontje Rayman1 op de playstation1 aan het spelen. Ik kan wel chatcodes vinden, bijv. in het continuescherm moet je boven,onder,rechts,links indrukken voor meer continues, maar dit werkt niet! Ook heb ik enkele pas/wacht-woorden gevonden,maar ik weet niet waar ik dit moet invullen, Vul ik dit namelijk gelijk aan het begin in bij password, dan krijg ik te lezen dat het een verkeerd password is, Wie kan mij helpen??

Bedankt alvast, Gonnie
Waarom cheaten, haalt de lol van het spel eraf. -_-

Er staan cheats die zouden moeten werken. Kan het zelf niet testen omdat ik zelf rayman1 voor de pc heb en niet voor de ps1 (playstation1). :)