w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Leden! [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Leden!

badgirl
24 januari 2004, 12:18
Hoi iedereen,
wil je lid worden voor super attracties?
Wij maken ze, en als je lid word kan je meehelpen!!!
Voor extra informatie stuur me maar een bericht.
Wil je meedoen zet je naam dan hieronder!!

The Gamer
24 januari 2004, 15:02
Meer info please...

badgirl
24 januari 2004, 18:45
Wij (de club) maken attracties en die kan je dan later downloaden.
Wil je meehelpen

Dark-Daxter
24 januari 2004, 21:19
Welke club? en die extra info die je hebt kan je ook hier neerzetten bijvoorbeeld ^_^

Oente
25 januari 2004, 10:50
Ja inderdaad dit is veel te onduidelijk voor de andere bezoekers ^_^
Dus meer info please B)

Greetzz Oente B)

badgirl
27 januari 2004, 19:26
Wow moet ik het helemaal vertellen? :huh:

Nou er is een stel mensen die rollercoaster tycoon 2 hebben (download ik op dit moment) en die gaan dan attracties maken en slaan ze dan op. Dan laten we ze ff aan de andere leden zien via MSN. Als het goedgekeurd is om zo maar ff te zeggen dan kunnen we hem later voor download plaatsen.

Is het nu een beetje duidelijk? :rolleyes:

The Gamer
27 januari 2004, 21:34
Ja, maar dit soort acties zijn vaker op het RCT forum geweest, Nooit met veel succes :rolleyes:

mysterio
12 februari 2004, 20:11
Uhh.. Badgirl je zegt dat je RCT 2 net aan het downen bent denk je dan meteen dat je attracties kan maken?

1. Dat moety met een speciaal programma
2. Dat moet je helemaal in dat programma tekenen
3. Dan moet je het 3d maken met een 3d programma
4. Dan moet je het nog laten werken!

De beste van RCT 2 kunnen dat misschien nniet eens dus ik zou dat maar nmiet aangaan :P

Serpentrax
12 februari 2004, 21:24
Ik neem aan dat Badgirl hier met 'attracties' gewoon zelfgebouwde achtbanen en dat soort attracties bedoeld.
Die kan iedereen gewoon bouwen...

ISAAC92
14 februari 2004, 19:41
Originally posted by badgirl@27-01-2004, 19:26:23
Wow moet ik het helemaal vertellen? :huh:

Nou er is een stel mensen die rollercoaster tycoon 2 hebben (download ik op dit moment) en die gaan dan attracties maken en slaan ze dan op. Dan laten we ze ff aan de andere leden zien via MSN. Als het goedgekeurd is om zo maar ff te zeggen dan kunnen we hem later voor download plaatsen.

Is het nu een beetje duidelijk? :rolleyes:
Mag je ook der in komen bijvooorbeeld voor alleen te downloaden? En kost het wat?

ISAAC92
17 februari 2004, 15:59
HALLO!!! Antwoord der nog iemand?

ISAAC92
23 februari 2004, 11:22
:huh: Is der soms per 2 weken iemand? :huh: Waarom antwoord er niemand op mijn vraag? Dan kan ik misschien lid worden.

Serpentrax
23 februari 2004, 13:25
Dit forum wordt inderdaad zeer weinig bezocht.
Eens in de twee weken is niet eens zo'n slechte schatting ^_^

ISAAC92
24 februari 2004, 20:48
Mag er dan op mijn vraag beantwoord worden?

Quax0r
9 maart 2004, 13:46
Nou 2 weke ongeveer voorbij :P er kamt dus echt niemand meer. Ik zou me ook wel willen inschrijven ik kan wel goeie achtbanen maken.

Dark-Daxter
9 maart 2004, 14:29
die bad girl hoef je hier niet meer te verwachten en er zijn al heel veel pogingen gemaakt om leden te krijgen ook door andere mensen maar is nooit gelukt hiero.

Als er een beheerder komt zou het misschien weer gaan lopen. Dus als je geschikt bent en je wilt het zou ik het gewoon proberen ;)

ISAAC92
9 maart 2004, 15:31
Wat is dit een dood forum man. Ik kijk heel vaak op deze forum en een week a twee weken ernaa wordt er pas geantwoord.

Dark-Daxter
9 maart 2004, 17:21
we weten nu heas wel dat het dood forum is

Oente
9 maart 2004, 17:25
Originally posted by Dark-Daxter@09-03-2004, 17:21:08
we weten nu heas wel dat het dood forum is
Ja inderdaad er gebeurt hier zeker niet veel maar ik denk als ik zo RCT 3 zie dan kan dat wel eens gaan veranderen B)
Maar het duurt nog wel even voordat die uitkomt ^_^

Greetzz Oente B)

ISAAC92
20 maart 2004, 19:52
Originally posted by Dark-Daxter@09-03-2004, 14:29:42
die bad girl hoef je hier niet meer te verwachten en er zijn al heel veel pogingen gemaakt om leden te krijgen ook door andere mensen maar is nooit gelukt hiero.

Als er een beheerder komt zou het misschien weer gaan lopen. Dus als je geschikt bent en je wilt het zou ik het gewoon proberen ;)
bijna is er een beheerder. *jij dus misschien*. dan kan dit leden forum weer gaan lopen.