w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Ik Kom Niet Verder! [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Ik Kom Niet Verder!

jim_lovertje_1987
17 januari 2004, 21:00
Ik weet niet precies in welke level ik zit, maar ik kom in ieder geval niet verder bij een bepaald stuk. In een kamer sta je op een platform en aan beide kanten zit een trap om op dat platform te komen. Je moet dan op een handje schieten, maar er zit een stuk glas voor. Maar van het platform naar achter het glas, gaat een witte pijl, waarmee ze denk ik bedoelen dat je er omheen moet schieten. Het probleem is dat, ookal heb ik in het boekje al zo vaak gelezen hoe je om objecten heen moet schieten, dat het me niet lukt!! :( en ik hoop dus echt dat iemand me kan vertellen hoe ik dit moet doen want ik kom niet verder!!! Please help!!

Gangboy
18 januari 2004, 14:37
Als het goed is moet je met de linker ctrl-toets,
de pijl in het viezier nemen en ctrl ingedrukt houden
en dan je vuist opladen en daarna links en rechts bewegen (nogsteeds ctrl ingedrukt houden) en daarna je vuist loslaten en dit achter elkaar blijven doen totdat het platform helemaal boven is.

sander1643
8 maart 2005, 19:49
je hoeft he niet perse op te laden je kan ook wat snel zijn om steets aan bijden kanten onstenbeurds tegen die handjes aanschieten

joel993
8 maart 2005, 19:50
maar als je laad dan ga je sneller omhoog