View Full Version : rct2
jasper de veer
12 januari 2003, 11:09
is rct2 nou leuk of niet? :o ??? ??? ???
borman
12 januari 2003, 15:15
Nee, bijna hetzelfde als de eerste.
Dus als je de eerste als hebt is het geen vooruitgang
Darkzell
12 januari 2003, 15:33
zou em alleen kopen als je 1 helemaal uitgespeeld hebt en als je geld teveel hebt ander moet je gewoon deel 1 kopen
Neckron
14 januari 2003, 21:47
Nee, er is nix aan, er is helemaal nix veranderd aan het spel , niet dat het eerste wel leuk was (vind ik)
Neckron
steven zw
7 maart 2003, 10:43
kun je bij rct 2 geld op de attracies instelllen of niet bij mij gaat dat niet mail me
Steven, als je een park start (je kan het trouwens ook later wijzigen in de scenarioeditor) kan je instellen of:
1) Mensen betalen voor de entree van het park en alle attracties zijn en blijven gratis (wat dus bij jou het geval is, je kan hier alleen de entreekosten regelen)
of 2) Toegang tot het park is gratis, en per attractie dient betaald te worden. In dit geval kan je dus van elke attractie apart regelen hoeveel er betaald moet worden...
Bart
steven_zw
7 maart 2003, 12:39
scenarioeditor waar staat da ??? :( :( ??? ???
Ricardo
7 maart 2003, 14:05
Met een scenario editor kan je levels maken en bewerken :).
Dat vroeg hij niet Rico ;D
Waar 't staat... ja uhm, ik heb RCT2 zelf niet meer, maar in het hoofdscherm geloof aan de rechterkant. Gewoon ff met je cursor er op gaan staan, dan zie je 't vanzelf..
steven_zw
7 maart 2003, 15:26
ok bedankt bart :) en jij ook rico alleen was dat mijn vraag niet :-/ :)
Coolertje
5 mei 2003, 10:57
Kan iemand mij helpen aan een site waar ik de nederlandse no cd crack voor rct 2 kan vinden. Ik had er eerst wel een gevonden maar toe ik hem uit wou pakken kreeg ik elke keer een fout melding. Ik heb nu de engelse no cd crack maar dat werkt heel vervelend als je de nederlandse rct 1 gewend bent.
GhostSoldier[NL]
6 mei 2003, 11:34
RCT2 is niet geweldig ikzelf vind 1 leuker dan 2 heb je wel meer atracties maarja dat boeit niet echt :huh:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.