w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Time Twister [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Time Twister

_superboer_
4 januari 2004, 16:39
Weet iemand waar ik de nocdcrack van Time Twister kan downloaden? staat jammer genoeg niet in het downloadstopic. bvd

Serpentrax
8 januari 2004, 12:04
Je hebt geen crack voor de RollerCoaster Tycoon 2 Expansions nodig.
De uitbreidingen voegen namelijk niets nieuws toe aan de gameplay en RCT2.exe wordt dus ook niet gewijzigd.
Er wordt alleen maar een zooi .dat bestanden (themaobjecten, attracties, winkels, enz) in de objectenmap gegooid.

:off: De kwaliteit van de uitbreidingen vind ik zelf enorm laag, en de maker van het origineel heeft zich niet eens bemoeid met die xpansions. Hij heeft gewoon de opdracht gegegen om een paar nieuwe objecten te maken en dat was het.

Je hebt dus alleen een nocd crack voor RollerCoaster Tycoon 2 nodig. Meer niet.

_superboer_
12 januari 2004, 16:16
Originally posted by Toonen@08-01-2004, 12:04:48
Je hebt geen crack voor de RollerCoaster Tycoon 2 Expansions nodig.
De uitbreidingen voegen namelijk niets nieuws toe aan de gameplay en RCT2.exe wordt dus ook niet gewijzigd.
Er wordt alleen maar een zooi .dat bestanden (themaobjecten, attracties, winkels, enz) in de objectenmap gegooid.

:off: De kwaliteit van de uitbreidingen vind ik zelf enorm laag, en de maker van het origineel heeft zich niet eens bemoeid met die xpansions. Hij heeft gewoon de opdracht gegegen om een paar nieuwe objecten te maken en dat was het.

Je hebt dus alleen een nocd crack voor RollerCoaster Tycoon 2 nodig. Meer niet.
Dat werkt bij mij jammer genoeg niet :( Ook heb ik volgens mij een nocdcrack gezien van WW, dus denk ik dat er ook wel een voor TT moet zijn...
Wel bedankt

Surfacing
12 januari 2004, 19:56
je vind er een op
Hier (http://www.megagames.com)
en hier (http://www.gamecopyworld.com)

Esumontere
6 maart 2004, 08:15
[FONT=Optima][SIZE=7][COLOR=red]Als je RCT2 kopieert, start hij niet op als je de gekopieerde CD erin doet. Maar download je een crack voor RCT2, en installeer je WW, kan je de gekopieerde CD gebruiken om het spel op te starten. (Bij mij tenminste B) )

Marizzie
9 april 2004, 11:46
wat is een WW?

Dark-Daxter
9 april 2004, 12:32
de uitbreidings set Wacky Worlds :)

marino
9 juli 2004, 10:45
:mid: WW en TT sucks :mid:
Why? Ze hebben er inderdaad alleen maar van die genaaide objecten ingedaan...

Gamerobin
9 juli 2004, 10:57
geen topics bumpen.... volgens mij is dit bumpen maar ja... kan het fout hebben

Dark-Daxter
9 juli 2004, 12:05
mja en dan nog zon waardeloze post