w w w . n a t i o n a l e g a m i n g f o r u m s . n l

alles over gaming en de nieuwste games

Overzicht van rubrieken en onderwerpen

LET OP!

Je bent niet ingelogd of je heb je nog niet geregistreerd. Na registratie heb je toegang tot alle informatie voor gamers door gamers.

Klik hier om je op deze site te registreren

Full Game Downloads! [Archief] - Nationale Gaming Forums

PDA

View Full Version : Full Game Downloads!

The Gamer
2 november 2003, 19:12
Ik ben van plan om de Full game download te laten stoppen, ik vindt het wel genoeg geweest al die topics over ' waar kan je deze rct downloaden'.
En na een opmerking van Martijn ben ik er nog zekerder van dus
Wat vindt jij Hiervan geef bij je mening ook argumenten !!!!!!!

Oente
2 november 2003, 19:58
Ik ben het er mee eens :D
Want niemand wil hebben dat dit RCT forum wordt gesloten.

Greetzz Oente B)

Maxi
2 november 2003, 20:19
Dat mag je niet posten d8 ik dat was toch illegale software en daar mag niet over worden gesproken. Maar zou wel jammer zijn als daar door dit forum dicht moest.

The Gamer
2 november 2003, 21:12
Niemand heeft gezecht dat dit forum dicht moet, ik mag BTW zelf ook weten of ik hier illegaal download stuff aanbied, dat hebk gevraagd aan Danny.
Maar ik vindt gewoon dat Atari/Infrogames ook hun brood moeten verdienen dus het downloaden gaat waarschijnlijk er binnenkort af!

Impry
3 november 2003, 14:31
Ik ben tegen illegaal downen, dus dan is het een makkelijke beslissing.

Zou trouwens raar zijn tegenover andere game-forums hier

Maxi
3 november 2003, 16:02
Originally posted by Impry@03-11-2003, 14:31:27

Agrees :) Maar het is aan de beheerder zelf om dat te weten, ik doe het iig niet.

Oente
3 november 2003, 19:17
Originally posted by -=[-Maximus-]=-+03-11-2003, 16:02:21--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (-=[-Maximus-]=- @ 03-11-2003, 16:02:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Impry@03-11-2003, 14:31:27

Agrees :) Maar het is aan de beheerder zelf om dat te weten, ik doe het iig niet. [/b][/quote]
Ben het er helemaal mee eens met deze twee jongens :D :D

Greetzz Oente B)

-diablos-
3 november 2003, 21:18
ik vind da je da nie moe vrage da je het zelf maar zoekt dus ik ben het met je eens B)

nico
3 november 2003, 23:01
het is natuurlijk wel makelijk, maar ik vind dat er inderdaad mee gestopt moet worden -_-

Stefan
4 november 2003, 19:38
stop met downloaden van rct :rolleyes:

The Gamer
4 november 2003, 20:00
Zo te zien is/zijn heel veel het met mij eens dus ik zal de Full games downloads nog een dag laten staan, zodat iedereen het ff weet dat het gaat stoppen en misschien de links ff opslaat ^_^
Dan ga ik hem morgen verwijderen uit de Sticky topic downloads! B)

Feyer
4 november 2003, 20:11
Originally posted by The Gamer@04-11-2003, 20:00:00
Zo te zien is/zijn heel veel het met mij eens dus ik zal de Full games downloads nog een dag laten staan, zodat iedereen het ff weet dat het gaat stoppen en misschien de links ff opslaat ^_^
Dan ga ik hem morgen verwijderen uit de Sticky topic downloads! B)
precies op 20.00.00 gepost! :P
zeker superpost?!?!?!

Oente
5 november 2003, 16:50
Ik vind het een goed besluit The Gamer B)
Ik ben het helemaal met je eens :D :D

Greetzz Oente B)

The Gamer
6 november 2003, 17:08
De download van games is nu gestopt zoals jullie misschien al gemerkt hebben, Ik sta dan ook GEEN Vragen meer op prijs zoals, waar kan je Deze rct downloaden, deze topics worden meteen gesloten, en binnen 24 uur verwijdert!