View Full Version : Dit Wil Ik In Rct Time Twister
Feyer
25 september 2003, 20:19
ik wil dit:
*sneeuwen
*meer achtbaanen
*andere muziekjes bij draaimaolen
*gasten kunnen zeilen
*8baan die keihard kan afschieten
*(bidy twist :( )
meer kan ik ff niet verzinnen :)
The Gamer
26 september 2003, 15:59
-Dat je in het park kunt kijken dus dat je zelf in het park kan lopen (ik denk niet dat het gebeurt maar misschien een tip voor RCT3?!?
-Meer attracties
-Mooiere landschappen
-Meer parken
Hmmmmzzz...................meer kan ik niet bedenken
Feyer
26 september 2003, 16:02
- eigen gasten bedenken :P (maken) B)
bobjaap
26 september 2003, 17:52
:mellow: :huh: ^_^ ;) :rolleyes: :D :lol: ja dat lijkt mij ook wel tof
Feyer
26 september 2003, 19:04
- wegen waar autos over rijden ^_^
Stefan
26 september 2003, 20:05
pakeer garages auto's veel meer echte parken meer actracties meer eetkraampjes.
Maar goed dit komt er toch allemaal niet in rct tt want die is toch al bijna af!!!
The Gamer
27 september 2003, 17:11
Eigenlijk moet er weer een uitbreiding op the sims komen iets van 'The Sims pretparken' dat je je gesavede game van rct in een special map van the sims kan zetten en dat je dan met je gezin bij de sims dat pretpark kan bezoeken! ^_^
MetalGreymon
27 september 2003, 17:33
cool idee :P
Stefan
27 september 2003, 18:17
als rct op de sims gaat lijken word het spel saai vind ik -_-
$ilent
27 september 2003, 19:53
juist niet
maar bij rct tt moet je in de achtbaan kunnen zitten B)
Serpentrax
8 januari 2004, 12:20
Er is dus niets van terecht gekomen, Time Twisters viel mij net als Wacky Worlds enorm tegen.
Maar het belangrijkste van alles dat in de volgende expansion moet komen, is dat die achterlijke beperking van de scenario editor eruit gesloopt moet worden!!
Waarom maximaal 252 themaobjecten en 128 attracties? Waarom niet gewoon alles wat in het spel zit?!? Leuk hoor, zo'n uitbreiding. 'met meer dan 200 thema-objecten'. Leuk, maar je kunt ze toch niet aan je bestaande park toevoegen. Die zit al lang aan zijn limiet van 252 objecten. Dat is ook de reden waarom ik RCT2 zo achteruitgang vondt t.o.v. RCT. In het origineel had je nog trainers die ervoor zorgden dat je ALLE themaobjecten en attracties tegelijk kon gebruiken. In RCT2 is dat onmogelijk, de maker heeft besloten dat er een limiet in het spel zit en die is er blijkbaar niet uit te hacken. Nog niemand heeft een werkende trainer gemaakt die die idiote limiet eruit haalt. En de uitbreidingen doen het ook al niet voor je.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.